در هواپیما دارو را در چمدان نگذارید!

اردیبهشت ۱۴۰۳

پزشکان به اشخاصی که می خواهند سفرهای هوایی انجام دهند در خصوص مراقبت از خودشان در مورد بروز حساسیت های غذایی اخطار می دهند.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، بر اساس تحقیقات جدید، پزشکان به اشخاص توصیه می کنند تا چنانچه دچار آلرژی حساسیتی به غذاهای خاصی می باشند حتماً قبل از پرواز کادر پروازی و مهمانداران را از این موضوع آگاه نمایند.

گفتنی است: در بسیاری از مواقع اشخاصی که دچار آلرژی و حساسیت و سایر بیماری ها می باشند داروهای خود را در چمدان قرار داده در قسمت بار هواپیما می گذارند که این موضوع می تواند تسریع درمان و امداد رسانی به آن ها را در هنگام بروز حملات بیماری با کندی مواجه سازد و حتی سبب مرگ و یا عوارض جبران ناپذیر برای آن ها شود.

بررسی ها نشان می دهند: پزشکان توصیه می کنند تا اشخاص از خوردن غذاهای تازه و ناشناخته در طی پرواز جداً خودداری کنند بویژه کودکان را بسیار مراقبت کنند تا موادی مانند بادام زمینی، تخم مرغ و یا برخی از آجیل ها را نخورند.

همینطور پزشکان به شرکت های مسافرتی هوایی توصیه می کنند تا لیستی از وضعیت سلامتی مسافران خود داشته باشند تا کنترل آن ها راحت تر باشد./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.