در پاسخ به خوانندگان خبرآنلاین: بها انصراف از خرید مسکن مهر ۱۰ هزار تومان است

۲۷ آبان ،

آنچنان طی مراحل اداری تحویل مسکن مهر پیچیده است که تا دقایق آخر تحویل کلید خانه، هنوز نمی دانید که در چه مرحله ای قرار گرفته اید و چند مرحله دیگر در پیش دارید. حتی وقتیکه انصراف می دهید هم برای دریافت پول واریزی خود باید مراحل پیچیده ای پشت سر بگذارید.
در همین رابطه یکی از خوانندگان خبرانلاین می نویسد: لطفا از مهندس صابونی مدیر عامل پرند بپرسید افرادی که پول ریختند و هنوز هم از حساب آنها برداشت نشده است چرا وقتی انصراف می دهند باید یک مبلغ ۱۰هزارتومان و یک مبلغ ۵۰هزارتومان پرداخت کنند.
این در حالی است که به نقل از مدیرعامل شرکت عمرانی پرند، تنها مبلغ ۱۰ هزار تومان بابت کارگزاری از کسانی که انصراف داده اند دریافت می گردد.
صابونی تاکید کرد: احتمالا مبلغ ۵۰ هزار تومان مطرح شده مربوط به تعاونی هاست. چراکه افرادی که در تعاونی ثبت نام می کنند پس از انصراف امکان دارد ۵۰ هزار تومان بابت حق عضویت ازانها دریافت شود.
وی متذکرشد: شرکت عمرانی پرند تنها ۱۰ هزار تومان از متقاضیان می گیرد که مربوط به بها های طی شدن مراحل اداری است.

 ۴۵۴۵


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. safa:

    با سلام من۱ماه پیش مسکن مهر ثبت نام کردم و بعد از اومدن شماره حساب مبلغ در خواستی را واریز کردم که ۹۰درصد قیمت مسکن درخواستی بود.الان منصرف شده و درخواست انصراف را به شرکت عمران دادم.شرکت عمران گفت مبلغ ده درصد بابت جبران خسارت وارده از پولمم بابت انصراف، کم میشه ودر برگه ای که فرم انصراف بود و باید به محضر برده میشد هم این قضیه قید شده بود.میخواستم بدونم من چه خسارتی به اونها زدم در صورتی که حتی هنوز پولی ازحساب من برداشت نشده وحتی تشکیل پروند هم ندادم و یک هفته هم نیست که پولو واریز کردم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.