در پی برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا،فدراسیون دوچرخه سواری در جستجوی حامی مالی است

دبیرفدراسیون دوچرخه سواری کشورمان گفت: فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان درجستجوی حامی مالی مناسب برای برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا هستیم.

اصغر حاتمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نخستین دوره ازمسابقات جام باشگاه های کاپ آسیا از بیست ونهم تا اول آبان ماه به مدت سه روز به میزبانی ایران برگزار می شود و ۱۰ کشور اسیایی و ۳ تیم داخلی کشورمان در این دور از مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی در ادامه بیان کرد: قبول میزبانی این دوره از مسابقات در زمان حضور زنگی آبادی اتفاق افتاد به همین دلیل گمان می کردیم که همه جوانب را در نظر گرفته و برای میزبانی مسابقات به مشکل برنخواهیم خورد و اما پس از استعفاء زنگی آبادی این مسئولیت برگردن کسانی افتاد که هیچ برنامه ای برای برگزاری مسابقات نداشتند.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت: با مشکلات عدیده ای برای میزبانی مسابقات روبه هستیم یکی از مهم ترین مشکلاتمان نداشتن حمایت کننده مالی است که فدراسیون هنوز موفق به جذب حمایت کننده نشده وبدون حضور حامی مالی نمی توانیم مسابقات رادر حد قابل قبولی میزبانی کنیم و با توجه به اینکه پرداخت جوایز جزو تعهدات کشور میزبان می باشد و جوایز این مسابقات ۵ هزار وچهارصد دلاری است باید با عمل به تعهدات خود میزبانی بی عیب و نقصی را داشته باشیم.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص امکانات پیست و دستگاه های فتوفینیش اظهار داشت: پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی مشکلات فنی روبرو بود که فدراسیون بین المللی دوچرخه سواری خواستار رفع نقایص در این پست شده بود در همین راستا مسئولان با پیگیری این موضوع موفق به حل مشکلات فنی پیست شدند که بازی پیست زمینه را برای موافقت UCI کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا برای میزبانی ایران جلب کند.

خالقی در خصوص دستگاه های فتوفینیش برای سطح داوری این دور از مسابقات بیان کرد: با کمک و همکاری یکی از دوستان دوچرخه سوار که در کشور آلمان خود در ثبت رکورد دوچرخه سواری همکاری کنید توانستیم، تجهیزات فتوفینیش دوچرخه سواری را تکمیل کنیم که ضریب خطا در داوری ها در این مسابقات کاپ آسیایی پائین بیاید تا به صورت درست رکورد رکابزنان ثبت شود.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص موفقیت رکابزنان کشورمان در این دور از مسابقات گفت: رکابزنان کشورمان در ماده پیست نسبت به جاده فعالیت کمتری دارند در پیست نداریم اما در مقابل حریفان رکابزن از کشورهای مالزی، چین، کره، هنگ کنگ، قزاقستان که در رنکینگ حرف اول را می زنند و ما حرفی برای گفتن نداریم اما امیدواریم با تلاش بی دریغ رکابزنانمان به مقام قابل قبول دست یابیم زیرا میزبانی ایران انظارات را از دوچرخه سواری بالا می برد./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.