در پی طرح برخورد با خودروهای دارای نقض فنی

آمادگی کامل کلیه مراکز معاینه فنی برای ارائه خدمات به شهروندان

در پی اعلام رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ مبنی بر فک پلاک خودروهای دارای نقص فنی، ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران اعلام کرد که تمامی مراکز معاینه فنی در روزهای اخیر مورد بازدید قرار گرفته و به طور کامل آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند. 

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از ستاد مرکزی فنی خودروهای تهران، سید علی رضوی، مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران اظهار کرد: پیش بینی می‌شود موج دوم سفرهای تابستانی از چند روز آینده آغاز شده و جاده‌های کشور میلیونها سفر را تجربه کنند و طبق هماهنگی‌های بعمل آمده پلیس راه کشور در مبادی ورودی و همچنین جاده های سراسر کشور در خصوص خودروهای فاقد معاینه فنی اعمال قانون نماید، بنابراین صاحبان وسایل نقلیه بهتر است به منظور داشتن سفری ایمن و بی خطر نسبت به کنترل خودروهای خود در مراکز مکانیزه معاینه فنی اقدام نمایند.
رضوی همچنین با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۷ هزار تن از هموطنان در سوانح رانندگی جان خود را از دست داده‌اند، شایسته است به موضوع ایمنی خودرو بیش از پیش توجه شود و با عنایت به اعمال جدی و شدید قانون از سوی پلیس در خصوص خودروهای فاقد معاینه فنی بهتر است شهروندان قبل از سفر به این مهم توجه کرده و با مراجعه به مراکز معاینه فنی خودرو از ایمنی خودروی خود مطمئن شده و سلامت خانواده خود را تضمین کنند. /ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.