“در کام تاریکی” آخرین بازی داریوش فرهنگ

تله‌فیلم تازه برای شبکه چهار؛

آخرین بازی داریوش فرهنگ “در کام تاریکی” مقابل دوربین رفت

سینماپرس- گروه تلویزیون: تهیه‌کننده تله‌فیلم «در کام تاریکی» با بازی داریوش فرهنگ، گفت: تصویربرداری امروز در کارخانه متروکه چیت‌سازی به پایان می‌رسد و با پایان مراحل صداگذاری و تدوین این فیلم به شبکه چهار سیما تحویل داده می‌شود.

به گزارش سینماپرس، علی پورکیانی تهیه‌کننده تله‌فیلم «در کام تاریکی» از پایان تصویربرداری این فیلم خبر داد و افزود: امروز آخرین سکانس‌های این تله‌فیلم در کارخانه متروکه چیت‌سازی تصویربرداری می‌شود و ادامه مراحل صداگذاری و تدوین در روزهای آینده به پایان می‌رسد، تا به شبکه تحویل داده شود.
پورکیانی با بیان این که بخشی از تدوین «در کام تاریکی» همزمان با تصویربرداری انجام شده، گفت: تدوین این فیلم توسط کارگردان، حسین غضنفری  و صداگذاری نیز برعهده آرش احسانی در حال انجام است.
وی افزود: حسین غضنفری که نخستین تجربه ساخت فیلم را با تله‌فیلم «در کام تاریکی» تجربه می‌کند، تدوین‌گر آثاری بسیاری در قاب تلویزیون و سینما بوده است و در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم «شب واقعه» موفق به دریافت تندیس بلورین شد.
تهیه‌کننده «در کام تاریکی» که به سفارش گروه فیلم و نمایش شبکه چهار سیما تهیه شده است،  در توضیح داستان این تله‌فیلم گفت: این داستان که به قلم علیرضا محمودی نویسنده مجموعه تلویزیونی «مرگ تدریجی یک رویا» و علی اناری نگاشته شده است؛ قصه یک پرونده قاپ‌زنی منجر به قتل است که در پیگری‌های سرگرد آگاهی به مسائل امنیتی منتهی می‌شود.
علی پورکیانی در پایان با بیان این‌که این تله‌فیلم دارای فضای معماگونه است، گفت: برخلاف سایر داستان‌های پلیسی، «در کام تاریکی» از فضایی معماگونه همراه با چند صحنه اکشن برخوردار است.
بازیگرانی که در «کام تاریکی» به ایفای نقش می‌پردازند: داریوش فرهنگ، حدیثه تهرانی، افشین نخعی، خسرو شهرزاد، سعید دولتی، علیرضا استادی، یاسر جعفری و …
سایر عوامل این تله‌فیلم عبارتند از تهیه‌کنندگان: حسین آقاهرندی و علی پورکیانی، کارگردان: حسین غضنفری، نویسندگان: علیرضا محمودی و علی اناری دستیار اول و برنامه‌ریز:ندا حائری‌مقامی، صداگذاری: آرش احسانی، مدیر تصویربرداری: سیدهادی حسینی‌پویا، صدابردار: ناصر انتظاری، طراح صحنه: ملودی اسمائیل، مدیر تولید: حسین پورکیانی، منشی صحنه: سپیده پورکیانی، عکاس: مریم تخت‌کشیان.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.