در کمتر از ۳۶ ساعت همه آی‌پد مینی‌ها پیش‌فروش شد

دوشنبه ۸ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است موبنا- در حالی که دو سه روزی بیشتر از رونمایی آی‌پد مینی اپل نگذشته، این شرکت اعلام نموده که همهی دستگاه‌های آی‌پد مینی را پیش فروش نموده است.

اپل پس از رونمایی از آی‌پد مینی، اعلام نمود که پیش فروش آن را نیز آغاز نموده است. بر این اساس، تنها ۳۶ ساعت پس از آغاز پیش فروش، همهی دستگاه های در نظر گرفته شده برای فروش، در مدت وقتی کمتر از میزان انتظار iبه فروش رسید.

به گزارش تفسیری وب پایگاه اینترنتی خبری مش‌ابل، شرکت اپل پیش فروش مدل ۱۶ گیگابایتی آی‌پد مینی را آغاز نموده است و وقت تحویل این تبلت‌ها تا سه چهار روز دیگر خواهد بود.
ضخامت این دستگاه فقط ۷٫۲ میلیمتر بوده که یک چهارم باریک‌تر از آی‌پد اصلی است و تنها ۳۰۸ گرم وزن دارد، یعنی ۵۳ درصد سبک‌تر از آیپد نسل چهارم است.

از سوی دیگر وضوح تصویر نمایشگر دقیقاً مشابه آی‌پد ۲ ، ۱۰۲۴ × ۷۶۸ پیکسل است. پردازشگر آن هم A5 مشابه آیپد ۲ است و در سه نسخه ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت عرضه می گردد.

دوربین آیپد مینی ۵ مگاپیکسلی است و کیفیتی خوب را در اختیار کاربران قرار می دهد. ضمن اینکه باتری آن نیز با یک بار شارژ تا ۱۰ ساعت قابل استفاده خواهد بود.

IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.