در کمد لباس ملکه چه می گذرد؟! + عکس

۰۳م آذر ،

لباس هایی که خانم های رده اول دنیا از جمله ملکه انگلیس در مراسمات مختلف به تن می کنند و ریز تزین جزئیات این لباس ها از جمله تعداد سنگ های به کار رفته  روی لباس و یا دسته چتر ،کیف دستی و کلاه و… که از نگاه تیز بین میلیون ها نفر به راحتی عبور نمی کنند چگونه درست می شوند؟

به گزارش سه نسل به نقل از ممتازنیوز ، چگونه می گردد که یک لباس وارد کمد لباس های ملکه می گردد؟گروهی مشتمل بر چندین طراح لباس،خیاط  برای ایجاد لباس تازه برای ملکه مراحلی را پشت س  می گذارند در مرحله اول لباس با دقت طراحی می گردد که این مرحله جزء مهم ترین مراحل کار است ،حال باید متناسب با مدل پارچه ای با ظرافت هر چه بیشتر مثل ابریشم تهیه شود و ابتدا با پارچه ای معمولی نمونه ای از لباس طراحی شده دوخته می گردد که باید کاملأ غالب سایز ملکه باشد وقتی این نمونه روی مانکن هم سایز ملکه قرار گرفت و ایرادات آن برطرف شد زمان دوخت لباس با پارچه ی لصلی فرا می رسد.

پس از دوخت لباس اصلی این لباس در اختیار خیاطی دیگر قرار می گیرد تا جزئیات آن از جمله دکمه،سنگ های تزیینی،کلاه،کیف دستی و سایر ملزومات در بالاترین کیفیت و زیباترین حالتت روی  لباس قرار بگیرد.

اکنون زمان آن است که لباس آماده شده برای مسئولان لباس ملکه ارسال شود و آنها متناسب با مراسمات مختلف ،لباس های این بانوی معروف جهان را تنظیم نمایند.


جدیدترین خواندنی ها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.