در کنسرت «مازیار فلاحی» چه گذشت؟

این خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان قطعه‌ی “بازم بارون زده نم‌نم‌” را با فضایی سرشار از احساس برای هواداران خود اجرا کرد و به دلیل حس و حال خوبی که از مخاطبان خود دریافت کرده بود این اثر را یک بار هم باهمراهی و همخموانی علاقمندان حاضر در سالن اجرا کرد.

قانون- اشک‌های “مازیار فلاحی” خواننده موسیقی پاپ کشورمان در کنسرت پائیزی وی در برج میلاد هنگام اجرای قطعه “دروغه” به یاد پدر مرحوم این هنرمند حال و هوای خاصی به این کنسرت داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران حاضر در کنسرت “مازیار فلاحی” در برج میلاد تهران، صحنه اجرای این خواننده موسیقی پاپ کشورمان اینبار نیز به صورتی متقاوت طراحی شده بود.

بر اساس این گزارش؛ پیش از شروع برنامه بخش‌هایی از فیلم‌های کنسرت‌های قبلی این هنرمند همراه با آهنگ‌ی که تصویرگر گوشه‌هایی از مصاحبه این خواننده جوان در آغاز فعالیت حرفه‌ای وی بوده است نیز پخش شد.
همچنین؛ مازیار فلاحی در کنسرت پائیزی خود در برج میلاد ۱۴ قطعه را اجرا کرد که “لعنت به من” آغاز گر این قطعه‌ها، تیتراژ فیلم سینمایی “نامزد آمریکایی من” نیز بود. قطعه “مجنون لیلی” با درخشش بی‌نظیر “داوودجعفری” نوازنده‌ی نابینا و چیره دست آکاردئون بسیاری از خاطره‌ها را برای مخاطبان این کنسرت تداعی کرد.

این خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان قطعه‌ی “بازم بارون زده نم‌نم‌” را با فضایی سرشار از احساس برای هواداران خود اجرا کرد و به دلیل حس و حال خوبی که از مخاطبان خود دریافت کرده بود این اثر را یک بار هم باهمراهی و همخموانی علاقمندان حاضر در سالن اجرا کرد.
در ادامه این گزارش؛ “مازیار فلاحی” پیش از اجرای “قلب یخی” به مخاطبان خود گفت: شاید اینبار آخرین  فرصت برای اجرای این اثر باشد و در کنسرت‌های بعدی به جای این قطعه موسیقی‌های تولید شده برای فصل جدید سریال “قلب یخی” را برایتان اجرا می‌کنم.
این خواننده  کشورمان با اشاره به سری جدید سریال “قلب یخی” افزود: سری جدید‌”قلب یخی” طی بیست روز آینده روانه بازار خواهد شد و در این فصل بخشی از بار عاطفی این سریال بر دوش من و اعضای گروه موسیقی است.
مازیار فلاحی همچنین “داود جعفری” را به عنوان یکی از برجسته‌ترین نوازندگان ارکستر خود معرفی کرد و پس از آن نیز این نوازنده کار آشنای آکاردئون با تک نوازی خود فضایی متفاوت را بین مخاطبان به وجود آورد و بعد از آن به همراه مازیار جلوی صحنه حاضر شد و گفت: ممنونم از مازیار عزیز که موسیقی‌اش قلب‌های یخی را به قلب‌های انسانی تبدیل می‌کند.
همچنین؛ “مازیار فلاحی”، “پیمان عباسی” و “علی طباطبایی” را به عنوان میهمانان ویژه خود در این کنسرت معرفی کرد.
این گزارش می‌افزاید؛ “نقش قلب”پنجمین، “عمق احساس” نیز به عنوان قطعه ششم “مازیار فلاحی” در این کنسرت اجرا شد که این خواننده کشورمان پیش از اجرای عمق احساس و همزمان با اهدای شال خود به “پارمیس” فرزند “پیمان عباسی” و اظهار شادمانی از سلامتی وی این اثر را نیز به این کودک تقدیم کرد.
قطعه‌های “صدای خسته” ، “لحظه‌ها”، “دروغه”، “خیال”، “خدایا”، “رویای واقعی” ، “دارم می‌رم خداحافظ” و اجرای مجدد “دروغه” از دیگر آثاری بود که مازیار فلاحی آنها را برای مخاطبانش اجرا کرد.
همچنین؛ مازیار فلاحی قطعه “دروغه” را به یاد پدر مرحومش اجرا کرد که این بار با ایجاد فضایی سرشار از احساس قطره‌های اشک میهمان چهره‌ این هنرمند موسیقی  شد.
اعضای ارکستر حرفه‌ای مازیار فلاحی را “سینا کوبایی” نوازنده کیبورد یک، “آشور ظفرمرادیان “نوازنده درازم، “پژمان فرهمند” نوازنده پرکاشن، ” میلاد نو دست” نوازنده گیتار اسپانیش، “شایان مجیدی” نوازنده گیتار الکتریک، “میلاد جوزی” نوازنده گیتار باس، “نوید اسکندر” نوازنده کیبورد دو، “ناصر پور حسینی” نوازنده فلوت و داود جعفری به عنوان نوازنده ماهر آکاردئون تشکیل می‌دهد.
گفتنی است؛ مدیریت اجرای کنسرت مازیار فلاحی بر عهده “مجید عبدی” و تهیه‌کنندگی برنامه نیز برعهده “محمد و مجتبی حاتم‌پور” بوده است.


پایگاه خبری رسانه قانون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.