دزد؛ دست مالباخته را قطع کرد

سارقان نقابدار که با سد کردن راه یک مرد رهگذر در منطقه خشایار شهرستان اهواز و حمله به وی، مچ دست چپ او را قطع کرده و گردنبند طلایش را دزدیده بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند. با تلاش پزشکان بیمارستان آپادانای اهواز، مچ قطع شده مرد زخمی پیوند زده شده است.
 
به گزارش جام‌جم، شامگاه سیزدهم شهریور امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان اهواز تماس گرفت و از حمله چهار سارق نقابدار به یک مرد در منطقه خشایار این شهر خبرداد.
 
ماموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند راکبان دو دستگاه موتورسیکلت به قصد سرقت به مردی حمله کردند و با قمه مچ یکی از دست‌هایش را قطع کرده و بلافاصله متواری شده‌اند. مرد زخمی نیز از سوی خانواده‌اش به بیمارستان منتقل شده است.
 
با تشکیل پرونده‌ای در این رابطه ماموران کلانتری ۱۵ تحقیق برای دستگیری متهمان فراری را آغاز کردند.
 
با تحقیق از مرد زخمی معلوم شد او هنگام بازگشت از محل کارش در دام سارقان گرفتار شده و آنها یک رشته گردنبند طلایش را دزدیده و هنگامی که وی قصد مقابله با سارقان را داشته است، یکی از آنها به سویش حمله‌ور شده و با قمه مچ دست چپش را قطع کرده و بلافاصله متواری شده‌اند.
 
در پی این حادثه، مرد زخمی که به طرز معجزه آسایی از حمله دزدان نجات یافته بود، روز گذشته به خبرنگار ما گفت: در واحد حراست یک شرکت کار می‌کنم. عصر روز سیزدهم شهریور هنگامی که از سرویس اداره پیاده شدم و به سمت خانه‌مان در منطقه خشایار بازمی‌گشتم، ناگهان چهار مرد که راکبان دو دستگاه موتورسیکلت بودند، راهم را سد کردند.
 
وی اضافه کرد: محله خلوت بود و با دیدن آنها وحشت کردم. خواستم فرار کنم و کمک بخواهم که مردان مهاجم در حالی که چهره‌هایشان را با پارچه پوشانده بودند از موتورسیکلت‌ها پیاده شدند. آنها که قمه و چاقو به دست داشتند، ابتدا از من خواستند پول و گوشی تلفن همراهم را به آنها بدهم.
 
شاکی یادآور شد: با فریاد از همسایه‌ها کمک می‌خواستم و از مهاجمان خواستم به خاطر همسر و فرزندم که در خانه چشم انتظارم هستند با من کاری نداشته باشند و رهایم کنند. اما مهاجمان توجهی به التماس‌هایم نکردند وبه من هجوم آوردند تا به زور پول و گوشی تلفن همراهم را سرقت کنند که مقاومت کردم.
 
وی اضافه کرد: در این مرحله یکی از مردان نقابدار به سمتم حمله‌ور شده و با قمه، مچ دست چپم را قطع کرد که نقش زمین شدم. مرد سارق به گمان این‌که مرا کشته است، فقط گردنبند طلایم را کند و همراه همدستانش متواری شدند. بسختی خود را به خانه‌مان در انتهای خیابان رساندم و بیهوش شدم. خانواده‌ام مرا به بیمارستان آپادانای اهواز منتقل کردند و پزشکان پس از شش ساعت تلاش مرا نجات دادند و موفق شدند مچ دست قطع شده‌ام را پیوند بزنند.
 
بنا بر این گزارش، با اطلاعات به دست آمده از مرد زخمی ـ شاکی پرونده ـ تحقیقات ماموران کلانتری ۱۵ شهرستان اهواز برای دستگیری چهار دزد قمه به دست ادامه دارد.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.