دزدان افغانی به اتهام قتل پیرمرد ثروتمند و همسرش بازداشت شدند

۲ جوان افغانی بامداد روز گذشته به اتهام قتل ۲نفر در مشهد دستگیر شدند و پول های مسروقه نیز از آنان کشف شد.

دقایق اولیه بامداد روز هجدهم فروردین ماه گذشته، ماموران کلانتری گلشهر در تماس با قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد) از کشف دو جسد خون آلود در خانه ای در بولوار شهید آوینی گلشهر خبر دادند.

با حضور قاضی ویژه قتل عمد، تحقیقات در این رابطه آغاز و مشخص شد پیرمردی که از افراد سرشناس و پولدار این منطقه بود با واردآمدن ۶ ضربه کارد به قفسه سینه و همسر جوانش نیز با حدود ۳۰ضربه کارد به نقاط مختلف بدنش توسط فرد یا افراد ناشناس کشته شده اند.

این درحالی بود که در گاوصندوقی که پیرمرد مقادیر زیادی از پول هایش را در آن نگهداری می کرد باز بود و عاملان جنایت محتویات گاو صندوق را نیز به سرقت برده بودند و تنها یک بسته اسکناس ۵هزار تومانی در انتهای گاو صندوق باقی مانده بود. بررسی های بیشتر توسط قاضی شاکر نشان داد که پیرمرد پس از طلاق همسر دومش با این زن (مقتول) ازدواج کرده است که از او نیز ۲فرزند دارد.

در همان ابتدای تحقیقات و به دستور مقام قضایی ۲ تن از نزدیکان مقتول بازداشت شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند اما کارآگاهان دایره جنایی آگاهی تحقیقات پلیسی خود را برای یافتن عاملان این جنایت ادامه می دادند به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد عامل یا عاملان جنایت به محیط خانه آشنا بوده اند، بنابراین آنها به یک کارگر جوان افغانی مظنون شدند که قبلا کارگر پیرمرد بود. با یافتن این سرنخ کارآگاهان پلیس آگاهی بامداد روز گذشته این جوان افغانی را در منطقه گلشهر دستگیر کردند که در پی اعترافات او بلافاصله همدستش نیز در منطقه سعدآباد مشهد به دام افتاد. مقادیری از وجوه مسروقه از گاوصندوق پیرمرد نیز از متهمان افغانی این پرونده که ۲ جوان ۲۰ و ۲۵ساله هستند کشف شد.

۴۷۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.