دزد احمقی که به جای ماسک از چسب آهن استفاده کرد!/عکس

۰۳م اسفند ،

دزد احمقی که برای پوشاندن صورت خود به جای ماسک از چسب آهن ا ستفاده کرده بود، با زیرکی فروشنده و دستیارش به چنگ قانون افتاد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، این سارق نادان مدت‌‌ها برای چگونگی سرقت و خالی کردن صندوق فروشگاه بزرگی در کنتاکی آمریکا فکر کرده بود و دست آخر به این نتیجه رسیده بود که خود را مانند یک میله در میان چسب نواری آهن بپیچد تا با مخفی کردن صورتش راحت بتواند به هدفش برسد.
جام نوشت :دزد ساعت‌‌ها جلوی آینه با صرف وقت برای بستن چسب دور سر و صورتش خود را بطور کامل پوشاند و بعد هم با چاقو قسمت روی بینی‌اش را برای تنفس سوراخ کرد.
او یک ساک در دستش گرفت و راهی فروشگاه شد به محض ورود این سارق قیافه عجیب و غریبش که قبل از این زیر کلاه و شال پنهان شده بود توجه همه را به خود جلب کرد.
فروشنده که مرد زیرکی بود با برداشتن یک چوب بیسبال آماده مقاومت شد و همان‌طور که فروشنده پیش‌بینی کرده بود سارق باندپیچی شده اسلحه‌اش را در آورد و با نشانه رفتن آن به سمت صندوقدار او را وادار به خالی کردن صندوق کرد اما هنوز دسته اول اسکناس‌‌ها روی میز چیده نشده بود که سارق درد بدی در سرش حس کرد و پس از آن ضربه‌‌ها یکی پس از دیگری از همه سو بر سر و صورتش باریدن گرفت.

صاحب مغازه که در تمام مدت دور از چشم دزد در گوشه‌ای پنهان شده بود دست به کار شد و به این ترتیب شاگرد مغازه نیز به کمک آمد و با گرفتن دزد تا رسیدن پلیس او را نیمه جان کردند!
وقتی پلیس رسید لحظات دردناکی برای سارق ساده لوح آغاز شد و آن هم کندن چسب‌‌های سفت و سخت آهن از روی صورت زخمی دزد بود که پلیس آن را ظرف چند دقیقه و در زیر آه و ناله این دزد نادان به خوبی انجام داد!


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.