دستاوردهای تازه “چشم پزشکی “بررسی میشود

فروردین ۱۴۰۳

در کنگره سالیانه چشم پزشکی ایران دستاوردهای تازه چشم پزشکی با حضور متخصصین چشم پزشکی داخل و خارج کشور بررسی میشود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛  کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی ایران

 با هدف معرفی دستاوردهای تازه چشم پزشکی ، به روزرسانی دانش چشم پزشکان کشور و اجرای آموزش های مداوم که گذراندن آنها را وزارت بهداشت بر پزشکان تکلیف کرده، ۶ تا ۹ ابان در سالن همایشهای رازی برگزار میشود..

بر اساس این گزارش به منظور تبادل اطلاعات ، از چشم پزشکان برجسته ایران و جهان برای حضور در این کنگره دعوت به عمل آمده است. بررسی موضوعات شایع و مبتلابه جامعه چشم پزشکی، معرفی دستاوردهای تازه چشم پزشکی و ارایه برنامه های علمی تخصصی پنج گروه فوق تخصصی شبکیه، قرنیه، استرابیسم، آکولوپلاستیک و گلوکوم ازبرنامه های این کنگره سه روزه است .

همزمان با برگزاری این کنگره ۲۹ کارگاه، ۱۱ سمپوزیوم، ۱۲ سخنرانی، فوتو فستیوال و فیلم فستیوال چشم پزشکی از دیگر برنامه های است که توسط دبیرخانه کنگره برگزار خواهد شد و در روز ششم آبان ماه، پنج گروه فوق تخصصی شبکیه، قرنیه، استرابیسم، آکولوپلاستیک و گلوکوم به ارایه برنامه های علمی تخصصی گروه خود خواهند پرداخت.

بنا بر این گزارش همه متخصصان چشم پزشکی می توانند در این کنگره شرکت و امتیاز بازآموزی آن را کسب کنند.شایان ذکر است که  کنگره بیست و سوم انجمن چشم پزشکی ایران، با همکاری گروه و مرکز تحقیقات چشم دانشگاه تهران  برگزار می شود. /ح

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.