دستاورد های تهران برای شهرهای همسایه می تواند الگو باشد

۲۱فروردین۱۳،

دبیر کل یو سی ال جی- ام ای / ای گفت: در این دو روزه نشست یو سی ال جی ما می توانیم دستاورد های تهران را مورد بررسی قرار دهیم که این دستاورد ها می تواند الگو باشد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهمت دوماند  امروز در نشست مشترک  دایره اجرایی شورا و مجمع عمومی ( کنگره یو سی ال جی)  که از ۲۱ تا ۲۳ فروردین در برج میلاد تهران در حال برگزاری است گفت: ما می توانیم در این کنگره به یکدیگر کمک کنیم که تبادل اطلاعات بسیار می تواند مثمر ثمر باشد باشد .
وی با اشاره به اینکه ما با هدف تحقق  توسعه خود با کشور های دیگر همکاری داریم  اظهار داشت: هدف از برگزاری این کنگره ایجاد دمکراسی  ودولت های محلی است  که امروز دور هم جمع شده ایم تا بتواینم اقدامات مثمر ثمری انجام دهیم .
دبیر کل یو سی ال جی با بیان اینکه بعد از ظهر امروز از شهر تهران بازدید به عمل می آوریم  عنوان کرد: امیدواریم دستاورد های تهران را به خوبی مورد بررسی قرار دهیم  که این دستاورد ها می تواند برای شهر و کشورما الگو باشد .
دوماند بیان کرد: ما برای توسعه مدیریت شهری به رهبران منطقه اعلام می کنیم و به رهبران محلی با حضور در این سازمان فرصت داده می گردد که کیفیت زندگی شهری را افزایش دهند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.