دستبرد به بانک مشهد با تهدید به بمب گذاری

۰۲خردادماه،

جوانی با تهدید و ادعای داشتن بمب داخل یک جعبه ابزار، به یکی ازشعب بانک صادرات در مشهد دستبرد زد.

 به گزارش مشرق به نقل از خراسان، حدود ساعت ۸:۴۵ روز پنج شنبه قبل، جوانی در حالی که یک جعبه ابزار در دست داشت وارد شعبه بانک صادرات در خیابان کاشانی مشهد شد و به سمت رئیس بانک رفت.

او در حالی که پلاستیکی را به رئیس بانک می داد ادعا کرد که داخل جعبه ابزار بمب است.این جوان سپس از رئیس بانک خواست تا پول ها را داخل پلاستیک بریزد و تهدید کرد در غیر این صورت بمب را منفجر می کند.

در همین حال رئیس بانک نیز مبلغی حدود ۶۰۰هزار تومان را از روی گیشه ها برداشت و داخل پلاستیک ریخت. سارق جوان درحالی که پلاستیک پر از پول را در دست می فشرد از بانک بیرون آمد و با یک دستگاه پراید سفید رنگ به سمت میدان شهدا متواری شد.

با فرار سارق، آژیر بانک به صدا درآمد و ماموران انتظامی خود را به محل وقوع سرقت رساندند اما دیگر دیر شده بود و از سارق جوان خبری نبود. در عین حال بررسی های ماموران انتظامی نشان داد که سارق با خودروی پراید به سمت میدان شهدا و از آن جا نیز به طرف پنجراه حرکت کرده است.

این درحالی بود که دوربین های مدار بسته بانک کلیه مراحل سرقت را ثبت و ضبط کرده اند بر همین اساس تحقیقات پلیس با توجه به سرنخ های موجود با اجرای طرح مهار در خیابان هایی که احتمالا سارق در آن ها تردد داشت به اجرا درآمد اما ماموران موفق به دستگیری سارق جوان نشدند.

اطلاعات دریافتی حاکی از آن است که سارق جعبه ابزاری را نیز که مدعی بود داخل آن بمب گذاشته، با خود برده است.

در همین حال پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان رضوی نیز به نقل از فرمانده انتظامی مشهد اعلام کرد: تحقیقات پلیس با توجه به سرنخ های موجود برای شناسایی و دستگیری سارق جوان ادامه دارد.

سرهنگ کریمی افزود: سارق عینک دودی به چشم داشت و حدود ۲دقیقه بعد نیز از بانک خارج شده است. وی اضافه کرد: با به صدادرآمدن آژیر بانک، ماموران انتظامی ۴دقیقه بعد در محل سرقت حضور یافتند و به تحقیق در این باره پرداختند.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.