دستبند آهنین بر دستان شرور نظام آباد

شنبه ۲۴ تیر – ۰۳:۵۹:۲۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

سرهنگ محرابی صبح امروز از دستگیری یک شرور و دو جاعل پلاک خودرو در محدوده نظام آباد خبر داد و گفت:” هر سه متهم برای سیر مراحل تحقیقات به دادسرا منتقل شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علیرضا محرابی، رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ صبح امروز ضمن اشاره به بازداشت سه متهم در محدوده نظام آباد تهران، از جزییات پرونده این سه متهم سخن گفت.
این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت:” با شکایت شهروندان تهرانی ساکن محدوده نظام آباد در خصوص اقدامات شرورانه یکی از اراذل و اوباش محدوده فوق به نام “امید” و ایجاد مزاحمت برای نوامیس شهروندان، اقدامات ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی برای دستگیری وی آغاز شد.
سرهنگ محرابی افزود:” با تحت نظر قرار دادن پاتوق های این متهم واقع در چهارراه نظام آباد ماموران موفق شدند وی را شناسایی و بازداشت کنند که در بازرسی از وسایل همراه وی ۲ قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد:” هنگام انتقال خودروی متهم به پارکینگ، ماموران متوجه شدند که پلاک خودروی وی جعلی است به نحوی که تشخیص آن برای شهروندان امکان پذیر نبوده و پلیس نیز باید با دقت بالا جعلی بودن آن را تشخیص دهد.
محرابی عنوان کرد:” بر همین اساس، در بازجوئی های صورت گرفته، متهم اعتراف کرد که پلاک خودرو را در یک تابلو سازی واقع در “سبلان شمالی” جعل کرده است که بلافاصله دستگیری این جاعل نیز در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت برای شناسایی و بازداشت این جاعل به محل اعزام شدند.
رییس پلیس امنیت عمومی اظهار داشت:” با اعزام ماموران به محل، دو برادر که در این کارگاه تابلوسازی اقدام به جعل پلاک خودرو می کردند، شناسایی شده و پس از اعتراف به جرم خود برای تحقیقات بیشتر به دادسرا معرفی شدند.
گفتنی است، این دو متهم که “رضا” و “وحید” نام داشتند در بازجویی های انجام شده به همدستی با متهم ردیف اول یعنی شرور معروف به “امید” اقرار کردند.  

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۴۱۵۵۹۲۲۴۶۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.