دستجردی به‌کمیسیون آموزش مجلس می‌رود/ تعیین خط مشی میان مدت کمیسیون

عباس مقتدایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه این هفته کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت:  کمیسیون هفته پر مشغله ای را پیش روی دارد و تلاش می کنیم با تشکیل مستمر کمیته های زیر مجموعه کمیسیون در خصوص اهداف و برنامه های کمیسیون آموزش و تحقیقات در ماههای آینده تدبیر کنیم.

وی با بیان اینکه دکترمرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت و درمان هفته آینده در جلسه این کمیسیون حضور می یابد، افزود: این جلسه پیرامون مسائل مشترک میان وزارت بهداشت و کمیسیون آموزش و تحقیقات برگزار خواهد شد.

 

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات در ادامه از حضور رئیس دانشگاه پیام نور در نشست این کمیسیون خبرداد و تصریح کرد: قرار است تعداد جلسات این هفته کمیسیون آموزش و تحقیقات افزایش پیدا کند تا بتوانیم برخی لوایح و طرح هایی که در دستور کار قرار دارد را با سرعت بیشتری بررسی کنیم.


مقتدایی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه هایی که به صورت ویژه در دستور کار ما قرار دارد تعیین خط مشی میان مدت کمیسیون است که سرخط های آن را در قالب کمیته ها دنبال خواهیم کرد و تلاش می کنیم با نهایی کردن آن در جلسه روز یکشنبه این خط مشی در جلسه روز سه شنبه کمیسیون به رای گذاشته شود.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.