دسترسی به تلفن همراه بیشتر از مسواک

۰۱ تیرماه ۱۳، موبنا- بر اساس آماری که به تازگی تهیه شده، تعداد کسانی که به تلفن همراه دسترسی دارند بیش از کسانی است که از مسواک استفاده می‌کنند.

دسترسی به تلفن‌های همراه در دنیا به شدت افزایش یافته، تا آنجا که از شش میلیارد نفری که گوشی تلفن همراه دارند، چهار میلیون نفر آنها مسواک نمی‌زنند.

آمارها نشان داده، ۷۳ درصد کاربران بدون گوشی‌های هوشمندشان خانه را ترک نمی کنند و ۲۴ درصد با استفاده از موبایل به برنامه‌های تلویزیون دسترسی دارند.

همچنین ۴۰ درصد کاربران بیش از سه مرتبه در طول روز برای دسترسی به اینترنت از گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنند و بسیاری از کاربران معتقدند که استفاده از موبایل راحت‌تر و دردسترس‌تر از کامپیوتر است.

۴۱ درصد کاربران از موتورهای جستجو برای وبگردی با موبایل استفاده می‌کنند، ۴۲ درصد به اطلاعاتی که می‌خواهند دسترسی می‌یابند و ۳۰ درصد بر اساس آگهی‌های تبلیغاتی که دریافت می‌کنند اقدام به خرید می‌کنند.

بر این اساس گفته می‌شود فقط هفت درصد اشخاصی که کسب‌وکارهای کوچک دارند به بازاریابی از طریق موبایل می‌پردازند و ۴۰ درصد این شرکت‌ها از سرویس‌های شبکه اجتماعی برای تبلیغات بهره می‌برند.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.