دسترسی به تمام فایل های آفیس در همه جا + ترفند

اردیبهشت ۱۴۰۳

ویندوزفون این امکان را برای شما مهیا کرده تا بتوانید به بهترین شکل و در هر جایی به کار خود برسید و تمامی اسناد خود را با استفاده از فناوری ابری پس از این در همه جا در دسترس داشته باشید.

به گزارش اورژانس IT ممتاز نیوز،هاب آفیس در ویندوز فون برنامه‌ای است که امکان کار با اسناد آفیس را در گوشی برای شما فراهم می‌آورد. در این مکان شما قادر خواهید بود که انواع اسناد آفیس را پیدا کرده، باز کنید و تغییرات دلخواه خود را به اسناد مربوطه اعمال کنید و این که قادر خواهید بود سند جدیدی را ایجاد کنید و در شرایط مختلف روی تلفن، تبلت و کامپیوتر ویندوزی خود از آن استفاده نمایید. برای دسترسی به هاب آفیس ابتدا به لیست اپلیکیشن‌ها در گوشی خود بروید و آیکن مخصوص آفیس را انتخاب کنید. در ادامه به توضیح اجزای هاب آفیس خواهیم پرداخت.

قسمت Recent از Office Hub به اسنادی اختصاص دارد که اخیرا از آن استفاده کرده‌اید. در این قسمت شما می‌توانید اسناد تازه استفاده شده را به سرعت پیدا کرده و از آن‌ها استفاده کنید، مطالعه کنید و یا تغییرات مورد نظر خود را روی آن‌ها اعمال کنید. همچنین در همین قسمت است شما قادر هستید سند جدیدی را ایجاد کنید. پس این قسمت جزو مهم‌ترین بخش‌های Office Hub است.

Place به محل ذخیره‌سازی اسناد آفیس شما ارتباط دارد. در این قسمت شما به مکانی که اسناد خود را در آن ذخیره کردید یا می‌خواهید ذخیره کنید دسترسی خواهید داشت. این مکان‌ها عبارتند از SkyDriveیا همان فضای ابری (Cloud)، یا سایت SharePoint، ایمیل و در نهایت تلفن همراه شما که اگر به ایمیل شما سندی ارسال شد می‌توانید از این طریق به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

مجموعه آفیس موبایل شامل نرم‌افزارهایی می‌باشد که می‌توان به Microsoft Word Mobile ،Microsoft Excel Mobile ،Microsoft PowerPoint Mobile ،Microsoft OneNote Mobile و Microsoft SharePoint Workspace Mobile اشاره کرد. همچنین ذخیره‌سازی اسناد در SkyDrive کاربر را قادر می سازد که به اسناد خود در هر نقطه و در هر جا دسترسی داشته باشند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.