دسته گلی جدید از هواداران ایرانی/فدراسیون در انتظار مجازات

این مطلب در تاریخ شنبه ۲۰م آبان به نقل از منبع ذکر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز درج گردیده است

دسته گلی جدید از هواداران ایرانی/فدراسیون در انتظار مجازات

گل:بین ۱۵ تا ۲۰ تماشاگر درگیری به وجود آمده و ۲ نفرهم دستگیر شدند و ۲ صندلی علاوه بر خسارات وارد شده به استادیوم، شکسته شده است.

 به گزارش فوتبال آنلاین درجریان دیدار تیم ملی فوتسال ایران و پاناما در گیری بین تماشاگران حاضر دراستادیوم به وجود آمد که معاون انضباطی فیفا با ارسال نامه‌ای به ایران، از مسئولان فدراسیون فوتبال در خصوص این اتفاق توضیح خواست. خوزه رودریگو- معاون انضباطی فیفا با ارسال نامه‌ای به ترابیان و فدراسیون فوتبال ایران اعلام نموده که بین ۱۵ تا ۲۰ تماشاگر درگیری به وجود آمده و ۲ نفرهم دستگیر شدند و ۲ صندلی علاوه بر خسارات وارد شده به استادیوم، شکسته شده است. این عمل بر اساس آئین نامه کمیته انضباطی تخلف مسلّم بوده و عواقب آن با توجه به بند ۷ این آئین نامه به فدراسیون ایران مربوط می‌شود و مطمئناً در نشست کمیته انضباطی این بحث مورد بررسی قرارخواهد گرفت و فدراسیون ایران تا ۲۲ آبان مهلت دارد تا در خصوص این اتفاق توضیحات خود را ارائه کند.

عباس ترابیان رئیس کمیته فوتسال در این باره عنوان نمود: پشت دروازه ایران یک سری تماشاگر نشسته بودند که به شکل بسیار زشت و ناپسندی با هم درگیر شدند. این مسئله بسیار زشت بود زیرا کل سالن نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و این افراد را “هو” نمودند. بعضی تماشاگرنماها سبب شدند که هواداران زیر سؤال بروند. اتفاقات رخ داده در حاشیه دیدار ایران و پاناما را به خوبی توضیح دادم و اعلام نموده‌ام هیچ کدام از طرفداران حاضر در سالن به همراه تیم ملی ایران وارد تایلند نشده بودند و آنها مقیم تایلند می باشند و مثل تماشاگران تایلندی وارد ورزشگاه شدند و از تیم ملی ایران حمایت نمودند. بر همین اساس ما نباید پاسخگوی این اتفاق باشیم. ما هم از اتفاقاتی که در حاشیه این دیدار رخ داد صدماتی را دیدیم چرا که این اتفاقات پشت نیمکت تیم ملی شکل گرفت و بیشترین صدمات را ما متحمل شدیم. وی درباره احتمال جریمه شدن ایران از سوی فیفا گفت: احتمال این امر وجود دارد که فیفا بخواهد ایران را جریمه کند. باید منتظر بمانیم و ببینیم تصمیم مسئولان در این مورد چیست.


FootballOnline.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.