دستورات رییس جمهور برای مهار آتش سوزی و جلوگیری از حوادث مشابه

رییس جمهور در گفت و گوی تلفنی جداگانه با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رییس سازمان حفاظت محیط زیست بر ضرورت بکار گیری تمام امکانات و تجهیزات برای مهار آتش سوزی در جنگل های استان کهگیلویه و بویراحمد و نیز برنامه ریزی برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه تاکید کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه در این تماس های تلفنی ضمن آگاهی از آخرین وضعیت آتش سوزی و اقدامات انجام شده برای اطفاء حریق تصریح کرد: لازم است سریعا تمام اقدامات لازم و ضروری با بکار گیری تمامی امکانات و ظرفیت های استان کهگیلویه و بویراحمد و استان های همجوار برای جلوگیری از دامنه آتش سوزی و نیز اطفاء حریق بکار گرفته شود و از ضرر و زیان های بیشتر و تخریب محیط زیست جلوگیری گردد.

رییس جمهور همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به گرم شدن هوا و احتمال بروز آتش سوزی های مشابه بایستی پیش بینی ها و برنامه ریزی های لازم اتخاذ گردد تا از تکرار چنین حوادثی در آینده جلوگیری شود.

آقایان امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و عیسی کلانتری ریییس سازمان حفاظت محیط زیست در این گفت و گوهای تلفنی با ارایه گزارشی از آخرین وضعیت آتش سوزی در مناطق  جنگلی استان  کهگیلویه و بویراحمد ، اقدامات انجام شده برای مهار آتش سوزی را تشریح کردند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.