دستورالعمل برگزاری مراسم روز جهانی معلولین ابلاغ شد

۰۷م آذر ،

طی بخشنامه ای با اعضای نامدار عبدالهیان معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در دستورالعمل برگزاری مراسم ویژه روز جهانی معلولین به ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز،براساس مفاد این دستورالعمل مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین همه ساله در تاریخ سوم دسامبر برگزار می گردد و امسال این مراسم در روز دوشنبه ۱۳ آذرماه با شعار برطرف کردن موانع جامعه ای فراگیر و قابل دسترس برای همه ایجاد کنیم در سراسر دنیا برگزار خواهد شد.
براساس این گزارش در این دستورالعمل آمده است فراهم کردن زمینه خودباوری و بالندگی دانش آموزان استثنایی در اجتماع حمایت همه جانبه از جامعه معلولین افزایش آگاهی جامعه و شناخت هرچه بهتر مسائل و حقوق دانش آموزان استثنایی از جمله اهداف برگزاری این اعلام شده است.
گفتنی است برپایی مراسم ویژه روز جهانی معلولین به طور متمرکز در مرکز استان برپایی نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان استثنایی معرف دانش آموزان استثنایی موفق در سطح استان در زمینه های مختلف و تقدیر از آنان برگزاری مسابقات فرهنگی هنری ورزشی و اهدای جوایز به دانش آموزان برتر جلب توجه مسئولان به ضرورت مناسب سازی اماکن عمومی و فرهنگی جهت بهره مندی دانش آموزان استثنایی و … از جمله برنامه های روز جهانی معلولین در سال جاری می باشد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.