دستور ارواح برای انتقام اینترنتی از دختر مورد علاقه

حادثه > داخلی– گروه حوادث:
«ارواح از داخل کامپیوترم به من دستور می‌دادند که از دختر مورد علاقه‌ام انتقام بگیرم.» این ادعای مرد جوانی است که وقتی با جواب منفی دخترمورد علاقه‌اش روبه‌رو شد اقدام به انتشار عکس‌های خصوصی او در فضای مجازی کرد.

چندی پیش دختر جوانی به دادسرای مبارزه با جرائم رایانه‌ای رفت و از انتشار عکس‌های شخصی‌اش در فضای مجازی و دریافت ای‌میل‌های تهدید آمیز خبر داد. وی در توضیح ماجرا به بازپرس شعبه دوم گفت: چند‌ماه پیش از سوی یک شخص ناشناس ای‌میل تهدید آمیزی به دستم رسید که وی در ای‌میل نوشته بود به‌زودی آبروی مرا می‌برد.

با خواندن این ای‌میل تصور کردم که شاید اشتباهی رخ داده است اما وقتی ای‌میل دوم به‌دستم رسید و متوجه شدم که فرستنده همه مشخصات مرا می‌داند مطمئن شدم که یک آشنا این ای‌میل‌های تهدید‌آمیز را برایم می‌فرستد. وی ادامه داد: من اعتنایی به ای‌میل‌ها نکردم تا اینکه یکی از دوستانم با من تماس گرفت و مدعی شد که عکس‌های شخصی مرا در یکی از شبکه‌های اجتماعی و در برخی از سایت‌ها دیده است. واقعا شوکه شده بودم و وقتی متوجه شدم که موضوع صحت دارد و شخصی قصد دارد با آبروی من بازی کند تصمیم گرفتم به طرح شکایت بپردازم.

بعد از این شکایت تیمی از ماموران به ردیابی در دنیای مجازی پرداختند و پس از اقدامات گسترده موفق شدند فرستنده ای‌میل‌های تهدید آمیز را شناسایی کنند. وی کسی نبود جز خواستگار سمج دختر جوان که بعد از دستگیری ادعاهای عجیبی را مطرح کرد. وی گفت: چند‌ماه پیش از طریق یکی از دوستانم با شیما آشنا شدم. مدتی که از این آشنایی گذشت موضوع را با خانواده‌ام در میان گذاشتم و قرار شد که به خواستگاری او برویم اما بعد از مراسم خواستگاری، اخلاق و رفتار شیما تغییر کرد و گفت که دیگر حاضر نیست با من ازدواج کند. وقتی این موضوع را شنیدم به‌شدت عصبانی شدم. بارها با او تماس گرفتم تا هر طور شده از او جواب مثبت بگیرم اما دیگر از من خوشش نمی‌آمد و حتی آخرین بار تهدید کرد که اگر مزاحمش شوم از من شکایت می‌کند.

وی ادامه داد: ماجرا برای شیما تمام‌شده بود و من به‌شدت ناراحت بودم تا اینکه یک شب در اتاقم صداهای عجیبی را شنیدم. صدای ارواح بود که از کامپیوتر به گوشم می‌رسید. انگار ارواح از طریق رایانه‌ام با من صحبت می‌کردند و می‌گفتند هر طور شده باید از شیما انتقام بگیرم و آبرویش را ببرم؛ به همین‌خاطر از فردای آن روز برای شیما ای‌میل‌های تهدید آمیز فرستادم اما او اعتنایی نکرد تا اینکه با دراختیار داشتن عکس‌های شخصی او ، اقدام به انتشار آنها در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی کردم. من فقط حرف‌های ارواح را گوش می‌کردم و واقعا هیچ اتفاقی تحت کنترل خودم نبود.بعد از ادعاهای عجیب این خواستگار سمج وی با قرار قانونی بازداشت شد. این در حالی است که تحقیقات ویژه درخصوص این پرونده ادامه دارد.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.