دستور جدید وزارت صنعت برای کاهش قیمت گوشت، مرغ و شیر


دستور جدید وزارت صنعت برای کاهش قیمت گوشت، مرغ و شیر

۱۳:۱۴ (چهارشنبه ۳۱ خرداد )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

وزارت صنعت، معدن و تجارت در دستور جدیدی به سازمان‌های صنعت ۳۱ اسنان، شرکت پشتیبانی امور دام و اتحادیه ها، لزوم کاهش قیمت گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ و شیر را درپی توزیع ۹۰ هزار تن کنجاله سویا با قیمت مصوب ابلاغ کرد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت در واکنش به گفت‌وگوی مدیرکل دفتر بهبود تغذیه و جایگاه دام وزارت جهاد کشاورزی با فارس که گرانی را متاثر از وقفه در واردات علوفه عنوان کرده بود، اعلام کرد: در پی جلسات برگزار شده، مقرر گردید در مرحله اول میزان ۲۰۰ هزار تن کنجاله سویا با قیمت مصوب با محوریت شرکت پشتیبانی امور دام در اختیار تشکل‌ها و اتحادیه‌های ذیمدخل در تولید مواد پروتئینی (گوشت مرغ، گوشت قرمز، تخم‌مرغ و شیر) قرار گیرد که تاکنون بالغ بر ۹۰ هزار تن از نهاده یاد شده در اختیار تشکل‌های ذیربط قرار گرفته و روند تحول همچنان ادامه دارد.

در توضیحات وزارت صنعت تاکید شد: با توجه به تاثیر قابل ملاحظه‌ نهاده مذکور در قیمت تمام شده کالا، مراتب در خصوص لزوم کاهش قیمت مصرف کننده در سطح بازار به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت ۳۱ استان، همچنین به شرکت پشتیبانی امور دام کشور و نیز اتحادیه‌های مربوطه ابلاغ گردید.

بر اساس این گزارش، با عنایت به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، موضوع به صورت ویژه از سوی این وزارت در حال پیگیری مستمر می‌باشد. در ادامه برای تامین نیاز گوشت قرمز، مراتب از طریق شرکت پشتیبانی دام در حال پیگیری و انجام می‌باشد.

.

.

.

.

.

.

.

فارس


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.