دستور رگولاتوری برای کاهش تعرفه آوای انتظار

۲۸اردیبهشت،

برخلاف مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات که سقف تعرفه آوای انتظار را ۳۰۰ تومان مصوب کرده همراه اول برای خرید آوای انتظار ۵۰۰ تومان از مشترک می‌‌گیرد و معتقد است این تعرفه با یکی از بندهای پروانه شرکت مخابرات مغایرت دارد.
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در تاریخ ۵/۶/ مصوبه‌ای داشت که براساس آن سقف تعرفه خرید هر آوای پیشواز با مدت اعتبار ۳۰ روز ۳۰۰ تومان تعیین شده است.
اما همراه اول هر آوای انتظار خود را با مدت اعتبار ۳۰ روزه، ۵۰۰ تومان ارائه می‌کند که برخلاف دستورالعمل رگولاتوری و بیشتر از سقف مصوب است.

*رگولاتوری: تعرفه آوای انتظار ۳۰۰ تومان است/ به همراه اول تذکر داده‌ایم
حسن رضوانی معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت‌وگو با فارس گفت: براساس گزارش‌های رسیده به رگولاتوری همراه اول در فروش آوای انتظار به جای ۳۰۰ تومان ۵۰۰ تومان هزینه اخذ می‌‌کند که این اقدام تخلف است و رگولاتوری در نامه‌‌هایی این تخلف را به همراه اول تذکر داده است.
وی تاکید کرد: رگولاتوری به شدت پیگیر این موضوع است.

*همراه اول: سقف تعرفه ۳۰۰ تومانی با بندهای پروانه مخابرات مغایرات دارد
از سوی دیگر خبرنگار فارس سبب این گران‌فروشی را از همراه اول جویا شد.
یکی از مسئولان همراه اول در پاسخ به فارس اعلام کرد: این اختلاف قیمت به این سبب است که همراه اول فعلاً مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات در خصوص سقف تعرفه ۳۰۰ تومانی آوای انتظار را اجرا نکرده است.
وی توضیح داد: سبب این است که این مصوبه با یکی از بندهای پروانه شرکت‌ مخابرات ایران مغایرت دارد؛ از این رو اپراتور در حال مذاکره با رگولاتوری برای رفع این مغایرت است.
به گفته وی، بنابراین تا زمان رفع مغایرت تعرفه آوای انتظار ۵۰۰ تومان محاسبه خواهد شد.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.