دستور نوروزی مدیرعامل سایپایدک

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 دستور نوروزی مدیرعامل سایپایدک

دستور نوروزی مدیرعامل سایپایدک

پرشین خودرو: مدیر عامل سایپا یدک در بازدید از پایگاههای ثابت و سیار امداد نوروزی سایپا بر خدمات رسانی مطلوب به تمامی مسافران نوروزی تاکید کرد.

به گزارش ممتازنیوز، مصطفی وحید زاده با بیان این مطلب گفت: با اجرای طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا مسافران نوروزی با اطمینان و آرامش بیشتری سفر می کند.
وی گفت: همانطور که از مفهوم شعار انتخابی “سایه به سایه با شما” امداد خودرو سایپا پیداست این شرکت در طول طرح امداد نوروزی آرامش و اطمینان خاطر برای تمامی مسافران نوروزی خصوصاً مالکان خودروهای تولیدی گروه خودرو سازی سایپا به ارمغان می آورد.
وی که در بازدید از پایگاههای شبانه روزی امداد خودرو سایپا سخن می گفت تاکید کرد طرح خدمات و امداد نوروزی بسیار اهمیت دارد و شرکت امداد خودرو سایپا ، امداد گران و نمایندگیهای کشیک ثابت و سیار به خوبی به وظایف عمل کرده و آمادگی لازم را برای ارائه خدمات امدادی به تمامی مسافران نوروزی را خواهد داشت.
وحیدزاده اظهار داشت: خوشبختانه در نوروز امسال با وجود افزایش مسافرتهای نوروزی خدمات امدادی به مسافران نوروزی نسبت به سالهای قبل کاهش یافته است که این امر مدیون افزایش کیفیت خودروهای تولیدی و همچنین فرهنگ سازی اصول رانندگی سالم توسط دستگاههای ذیربط مانند پلیس و را هنمایی و رانندگی می باشد.
مدیر عامل سایپا یدک با ابراز رضایت از خدمات امدادی به مسافران نوروزی رضایت و خشنودی مسافران نوروزی را از هدف اصلی طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا اعلام کرد که با جدیت و تلاشهای شبکه خدماتی سایپا این هدف محقق شده است.
وی سال جدید را به تمامی هموطنان عزیز و مسافران نوروزی و دست اندرکاران طرح نوروزی ناجا،جمعیت هلال احمر،اوژانس ومخصوصاً امدادگران ، مدیران نمایندگیهای کشیک ثابت و سیار سایپا و…تبریک گفت.
مدیر عامل شرکت سایپا یدک در خاتمه گفت: مسافران نوروزی در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند ۲۴ ساعته با شماره ۰۹۶۵۵۰ و ۸۴۴۴۴-۰۲۱ تماس گرفته ویا از طریق ۱۰۰۰۹۶۵۵ ارتباط برقرارکنند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.