دستور ویژه روحانی به ظریف درباره جنایات صهیونیست‌ها در غزه

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

دستور ویژه روحانی به ظریف درباره جنایات صهیونیست‌ها در غزه

ایران > سیاست‌خارجی – ممتازنیوز:
رئیس‌جمهور به وزیر امور خارجه دستور داد تا تمام امکانات جنبش عدم تعهد برای محکومیت و مقابله با جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه بکار گرفته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، علاوه بر تماس‌های تلفنی حسن روحانی با برخی رؤسای کشورهای مؤسس و تأثیرگذار جنبش غیرمتعهدها و رئیس اتحادیه عرب و سایر کشورهای منطقه، رئیس‌جمهور کشورمان روز جمعه طی تماس تلفنی با محمدجواد ظریف که در وین حضور دارد، از وی خواست تا کلیه امکانات جنبش عدم تعهد برای محکومیت و مقابله با جنایات صهیونیست‌ها در حمله نظامی بی‌رحمانه به نوار غزه بکار گرفته شود.

روحانی با بیان ضرورت رسیدگی به وضعیت مردم در نوار غزه بویژه امدادرسانی به مجروحان، خانواده شهدا و کمک به افراد آواره در اثر تهاجم بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی، به عنوان رئیس جنبش عدم تعهد خواستار اقدامات لازم و فوری اعضای این جنبش در کنار شورای امنیت سازمان ملل متحد برای خاتمه کشتار و خونریزی مردم بی‌گناه فلسطین شد.

رئیس‌جمهور کشورمان از وزیر خارجه خواست تمامی توان غیرمتعهدها برای خاتمه فوری درگیری، ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به مردم بی‌گناه فلسطین، امداد و رسیدگی به مجروحان، ارسال دارو و موادغذایی و سایر اقدامات لازم بکار گرفته شده و زمینه برای اقدامات فوری شورای امنیت سازمان ملل در این رابطه فراهم آید.

— .

RSS
منبع: همشهری
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.