دستیابی به رکورد کیفی تولید تختال فولادی در فولاد هرمزگان

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

متخصصان و تلاشگران شرکت فولاد هرمزگان موفق به کسب رکورد حداقل عیوب تختال از ابتدای راه اندازی تاکنون شدند.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از «شاتا»، رئیس کنترل کیفی مواد و محصولات شرکت فولاد هرمزگان با اعلام این خبرگفت: یکی ازمواردی که در تولید تختال فولادی در شرکت مورد توجه جدی قراردارد، افزایش کیفیت تختال فولادی است که در این رابطه ، تختال فولادی با بالاترین کیفیت تولید می شود.

شاهین زارع افزود: گزارش ممتاز به نقل از های کیفی تهیه شده از محصول تختال تولیدی در فولاد هرمزگان نشان می دهد که عیوب تختال های تولیدی ماه جاری نسبت به میانگین تختال های معیوب سال قبل با کاهش ۱۱ درصدی در بازرسی گرم همراه بوده است که پس از انجام عملیات اصلاح و رفع عیب مطابق با استاندارها و سفارش مشتری، به انبار فروش ارسال می شود.
وی اظهارداشت: با اشاره به اینکه هرچه محصول با کیفیت بالاتری تولید شود به رشد صادرات کشور کمک خواهد کرد، افزود: برای موفقیت در امر صادرات، ابتدا باید در فروش محصول، دارای مزیت باشیم که فولاد هرمزگان بعنوان پیشرفته ترین کارخانه فولادی این مهم را به خوبی دنبال میکند.

رئیس کنترل کیفی مواد و محصولات شرکت فولاد هرمزگان تصریح کرد: دستیابی به این رکورد حاصل گزارش ممتاز به نقل ازات لحظه ای کیفیت محصول و تغییرات شرایط خط تولید تختال در واحد ریخته گری به استناد گزارش ممتاز به نقل ازات کیفی لحظه ای ذکرکرد.

وی با اشاره به عوامل دستیابی به این رکورد افزود: ازجمله موارد دیگری که سبب افزایش کیفیت تختال های تولیدی شده است، کیفیت مواد اولیه ورودی، دقت وهمکاری کارکنان در انجام فعالیت ها مطابق با استانداردهای فنی تولید و عملکرد مناسب و همچنین آماده بکاری تجهیزات و ماشین آلات می باشد.

وی گفت : افزایش کیفیت تختالهای تولیدی سبب کاهش عیوب که در نتیجه آن کاهش عملیات اصلاحی مورد نیاز و کاهش عملیات جابجایی تختال ها و در نهایت افزایش راندمان تولید و کاهش هزینه ها می گردد.

زارع در پایان گفت: افزایش و ثبات کیفیت در محصولات تولیدی نشانه ای از تثبیت فرایندها بوده و امید می رود با تداوم این روند شاهد رشد کمی و کیفی محصولات و ارائه به بازارهای داخلی و خارجی باشیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.