دستگاهی که لپ‌تاپ و تبلت به دانشجویان قرض می‌دهد !

۲۶م دیماه ،

75-66.jpg

تصور معمول از دستگاه‌های خودکار فروش معمولا ارائه نوشابه و تنقلات است نه ارائه لپ‌تاپ‌هایی به ارزش یک هزار دلار! اما در دانشگاه درکسل فیلادلفیا این دستگاه‌ها خدمات جالبتری ارائه می‌دهند.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در کتابخانه دانشگاه درکسل فیلادلفیا یک دستگاه خودکار قرار دارد که در اقدامی جالب، بدون دریافت هیچ هزینه‌ای به مدت پنج ساعت لپ‌تاپ و تبلت به دانشجویان قرض می‌دهد.

دانشجویانی که تمایل ندارند لپ‌تاپ خود را از خوابگاه تا دانشگاه با خود حمل کنند می‌توانند از خدمات ۲۴ ساعته این کیوسک در کتابخانه دانشگاه استفاده کنند. در این کیوسک بیش از ۱۰ دستگاه لپ‌تاپ وجود دارد که به مدت پنج ساعت به صورت رایگان در ازای دریافت شماره دانشجویی ارائه می‌شود.

بنا به گزارش پایگاه اینترنتی وب پرو نیوز در آمریکا، دکتر دانوتا نیتکی، رییس کتابخانه‌های دانشگاه درکسل گفت: این اقدام یک فرصت با ارزش جهت همسو کردن نیازهای دانشجویان با آخرین فناوری‌های علمی به کار گرفته شده از سوی مسئولان کتابخانه‌های این دانشگاه است و ما امیدواریم این اقدام سبب بهبود تجربیات دانشجویان دانشگاه درکسل شود.

جالب است بدانید در همان ابتدا پس از بازگرداندن لپ‌تاپ، محتوای هارد دیسک لپ‌تاپ‌ها مجددا پاکسازی و باتری آنها شارژ می‌شود. ضمن اینکه دانشجویان حق خارج کردن لپ‌تاپ‌ها از کتابخانه‌ را ندارند، زیرا این لپ‌تاپ‌ها به حسگرهای امنیتی مجهز شده‌اند.

مقامات این دانشگاه در حال حاضر قصد دارند یک کیوسک نیز جهت ارائه تبلت به دانشجویان راه‌اندازی کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.