دستگاه بسته بندی قطعات خودرو – معرفی شیرینگ پک

اصالت در قطعات خودرو اهمیت زیادی دارد. بسته بندی قطعات خودرو با توجه به اهمیتی که این قطعه‌ها در تعمیر و کارکرد خودرو دارند، باید با دقت بیشتری انتخاب بشوند. تولید کنندگان قطعات یدکی می‌دانند که هیچ راننده ای دوست ندارد با انتخاب قطعات تقلبی، به خودروی خودش آسیب بزند و تمام تلاشش را می‌کند که قطعه اصلی را پیدا کند. در نگاه اول، چشم هر خریداری به نوع بسته بندی و کیفیت آن نگاه می‌کند. شاید بتواند محصولی را با کیفیت پایین‌تر پیدا کند، اما وقتی با بسته بندی محصول مواجه می‌شود به احتمال زیاد پشیمان می‌شود. بسته بندی گزینه مهمی در فروش قطعات خودرو هستند و اگر رعایت نشود، تمام زحمت تیم تولید را به هدر می‌دهد.

انتخاب یک دستگاه بسته بندی قطعات خودرو با ویژگی‌های مناسب، نیاز شرکت‌های ماشین سازی، قطعه سازی و تولید لوازم یدکی است که نیاز به بسته بندی محصولات خود دارند. این محصولات نه تنها برای بازار داخلی استفاده می‌شود، بلکه با توجه به صادرات این خودروها، در کشورهای دیگر هم مورد استفاده قرار خواهند گرفت. بسته بندی این قطعات با دقت و ظرافت زیادی انجام می‌شوند.

در این یادداشت با دستگاه شرینک آشنا می‌شویم که خط بسته بندی قطعات خودرو را به ثمر می‌رساند. اگر مایل هستید که یک دستگاه بسته بندی مناسب برای خدمات خود خریداری کنید، یا در مورد آن نیاز به تحقیق بیشتری دارید، این یادداشت را به دقت مطالعه کنید. تلاش کرده ایم که جواب بیشتر سوال‌ها را در این موضوع بررسی کنیم.

تبلیغ: مشاوره و خرید دستگاه بسته بندی گوشت قرمز – قطعات کره ای – بهترین خدمات پس از فروش

صنعت قطعات یدکی خودرو

قطعات خودرو نقش مهمی در تولید خودروهای مختلف دارد. هر ساله مدل‌های جدیدی از خودروسازان می‌بینیم که نیاز به قطعات خودشان دارند. رشد صنعت خودروسازی، به رشد صنعت قطعه سازی نیز کمک کرده است. با توجه به آماری که وجود دارد، فروش قطعات خودرو در سال بیشتر از دوازده هزار میلیارد تومان است. رقمی که نشان دهنده گردش مالی بالا در این صنعت است. حضور مطمئن و با اصالت در این بازار، نیازمند رعایت حفظ کیفیت است و بسته بندی قطعات خودرو یکی از مهم ترین بخش‌هاست.

صنعت بسته بندی اگر به اندازه خود صنعت خودروسازی اهمیت نداشته باشد، کمتر از آن هم نیست. این قطعاتی که به دست مصرف‌کننده می‌رسند، به خاطر بسته بندی مناسبشان خریدار پیدا می‌کنند. بخش بیشتری از فعالیت‌های بازاریابی با توجه به بسته بندی آن انجام می‌شود. صنعت قطعات یدکی خودرو هم در بخش بسته بندی، پیشرفت زیادی داشته است و در حال حاضر این فعالیت‌ها توسط دستگاه‌های مختلف بسته بندی انجام می‌شوند و اگر به این موضوع دقت نکنید، ممکن است سهم بازار زیادی را از دست بدهید.

دستگاه بسته بندی قطعات خودرو

دستگاه بسته بندی قطعات خودرو

برای این که بتوانیم قطعات خودرو را با بسته بندی خوبی ارائه کنیم، نیاز به دستگاه مناسب داریم. دستگاهی که بتواند قطعات و لوازم یدکی خودرو را به خوبی درون خود نگه دارد. بسته بندی کامل و ایمن، با توجه به شکل و شمایل قطعه تعریف می‌شود. بعضی از قطعات خودرو نیاز به اطلاعات تکمیلی دارند. جای مناسبی برای قرار گرفتن دفترچه راهنما، طریقه استفاده، نکته‌های فنی، اندازه‌ها و… باید در نظر گرفته بشوند. نکته اساسی در هنگام خرید قطعات یدکی، همین نکته‌های فنی است که در انتخاب قطعه درست به مشتری کمک می‌کند.

همچنین این قطعات باید بتوانند به خوبی درون بسته جا بگیرند و به خوبی محافظت شوند. اگر تکان خوردن، جابجا شدن و… به قطعه آسیب می‌زند، باید بسته بندی طوری طراحی شود که قطعه به طور ثابت در آن قرار بگیرد. دستگاه‌های بسته بندی باید بتوانند این نیازها را پوشش بدهند تا قطعه به شکل درست و مناسب به دست خریداران برسد. دستگاه‌های مختلفی برای بسته بندی لوازم یدکی وجود داردکه یکی از آن‌ها دستگاه شیرینگ پک است.

دستگاه شیرینگ پک

سرعت پک کردن و کیفیت بسته بندی نهایی، گزینه‌های اصلی در انتخاب دستگاه مناسب هستند. انواع مختلفی از آن وجود دارد که با توجه به نیاز قطعه سازی، می‌تواند تهیه بشود.بسته بندی قطعات خودرو می‌تواند به صورت اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک انجام بشود. استفاده از دستگاه درست، در کاهش هزینه‌هایتولید و فروش محصول تعیین کننده است. دستگاه‌های تمام اتوماتیک به تنهایی برای اضافه شدن به خط تولید کافی هستند، اما دستگاه نیمه اتوماتیک ممکن است برای کار بهتر نیاز به یک اپراتور و آموزش استفاده از دستگاه داشته باشد.

دستگاه شیرینگ پک به طور معمول در بین دو رول شیرینگ قرار می‌گیرد. برش‌ها و دوختی که روی بسته قرار می‌گیرد، به شکل‌های مختلف روی بسته بندی ایجاد می‌شود. این دستگاه‌ها از حرارت برای بستن و پک کردن جعبه استفاده می‌کنند.

دستگاه شیرینگ پک
دستگاه شیرینگ پک

مزایای استفاده از دستگاه شیرینگ پک

رسیدن محصول با بسته بندی زیبا به دست مشتری، در فروش یک قطعه تاثیر مستقیمدارد. بسته بندی جذاب و شیک، اعتبار و اصالت یک محصول را نشان می‌دهد. تولید شدن محصول در کارخانه بخش اول کار است. این قطعه‌های یدکی، باید در یک بسته بندی خوب قرار بگیرند، از طریق وسایل حمل و نقل به فروشگاه‌ها برسند و در قفسه‌ها قرار بگیرند. در تمام این مراحل، ممکن است مشکلاتی برای محصول به وجود بیاید که بسته بندی با کیفیت از آن‌ها جلوگیری می‌کند.

ایمنی بسته بندی قطعات خودرو با شیرینگ پک

آب و مایعات، قاتلان اصلی بسته بندی و محصولات درون آن هستند. بسته بندی انجام شده توسط شرینگ پک، به خوبی ضد آب شده و اجازه نمی‌دهد که هیچ نوع بخار، رطوبت و نم وارد بسته بندی قطعه بشود. حتی اگر به دلایل مختلف، بسته بندی در معرض رطوبت و مایعات قرار بگیرد، وارد بسته نشده و آن را سالم و سلامت به دست مشتری می‌رسانند.

درصد خرابی محصولاتی که با شیرینگ پک بسته بندی شده‌اند، بسیار پایین است. به جز رطوبت، محصول بعد از بسته بندی توسط دستگاه شیرینگ پک به خوبی درون جعبه قرار می‌گیرد و تکان نمی‌خورد.

فیلم شیرینگ پک از مواد شیمیایی خاصی تشکیل نشده‌اند و مواد خطرناکی در آن‌ها به کار نرفته است؛بنابراین نه تنها آسیبی به محیط زیست نمی‌رساند، بلکه حتی موادی که در آن به کار رفته با محصول اختلاط پیدا نمی‌کند.

بسته بندی قطعات خودرو با شیرینگ پک

وزن و ظاهر جذاب بسته بندی

طرح و رنگ و فرم‌های زیادی روی بسته بندی می‌تواند ایجاد بشود. هر طرح و لوگویی که روی بسته بندی لازم باشد، می‌تواند قرار بگیرد.

 وزن بسته بندی نهایی پایین‌تر از دیگر انواع بسته بندی است. هزینه‌های جابجایی با توجه به کاهش وزن پایین می‌آید.

خرید دستگاه بسته بندی قطعات خودرو

چند انتخاب برای خرید دستگاه بسته بندی قطعات خودرو دارید. شیرینگ پک تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک، شیرینگ پک پلی اتیلن و شیرینگ پک کابینی از انواع مختلف این دستگاه هستند.با توجه به محصولی که دارید، انتخاب از بین این دستگاه‌ها ممکن است. محصول از روی رول دستگاه قرار می‌گیرد، در بین دو لایه از فیلم پی‌وی‌سی شیرینگ حرکت می‌کند و در نهایت با دریافت حرارت، بسته بندی دور محصول جمع می‌شود. شکل بسته بندی با توجه نوع قطعه تعیین می‌شودتا بیشترین میزان ثبات و استحکام را داشته باشد.

سخن پایانی

خط تولید لوازم یدکی، نیاز مشخصی به یک دستگاه بسته بندی قطعات خودرو دارد. اگر محصولی با کیفیت داشته باشید، باید بتوانید آن را به خوبی به مشتری‌ها و خریداران ارائه دهید. نتیجه و پایان یک خط تولید در بسته بندی به سرانجام می‌رسد؛بنابراین تا جای ممکن باید در انتخاب دستگاه بسته بندی دقت کنید.

محصولی که توسط دستگاه شیرینگ پک بسته بندی می‌شود، به اندازه کافی جذاب و تمیز هست. در مقابل رطوبت، فشار و تکان‌های احتمالی، عایق و مقاوم است و محصول را به بهترین شکل به دست مصرف‌کننده می‌رساند؛اما باید در انتخاب دستگاه درست، دقت کافی را داشته باشید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.