دستگیری باند هفت نفره سارقان احشام در اردستان اصفهان

۲۱ آبان ،

با تلاش ماموران فرماندهی انتظامی اردستان استان اصفهان اعضای باند هفت نفره سارقان احشام این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس، ” سرهنگ “مجید صالحی پور ” صبح امروز با بیان این مطلب اظهار داشت :در پی وقوع سرقت ۳۲۳ راس احشام و ربوده شدن چوپانان گله بلافاصله کشف سرقت در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت .
این مقام مسئول در ادامه افزود : در تحقیقات اولیه مشخص شد دو چوپان تبعه بیگانه که به ظاهر ربوده شده بودند با سارقان همدست بوده و پیش از وقوع سرقت تماس هایی با آنان برقرار و مقدمات سرقت را فراهم کرده اند.
وی بیان داشت : کارآگاهان همچنین با انجام بررسی های گسترده خود دریافتند که یکی از سارقان از اشخاص خلافکار و دارای سوابق متعدد سرقت بوده که در مخفیگاهی در شهر ری سکونت دارد.
این مقام مسئول عنوان داشت: با کسب اطمینان از درستی این اطلاعات مامورنا با هماهنگی و دریافت نیابت قضایی به ورامین اعزام و وی را دستگیر و به شهرستان اردستان منتقل کردند که متهم هنگامی که با اسناد و مدارک مستند پلیس مواجه شد به بزه انتسابی خود اعتراف و سایر همدستانش را نیز معرفی کرد. 
فرمانده انتظامی شهرستان اردستان اصفهان بیان داشت: سرانجام پس از گذشت چندین ماه کار شبانه روزی و خستگی ناپذیر و با به کار گیری اقدامات خاص پلیسی مخفیگاه سایر سارقان نیز در شهرستانهای کرج ، ورامین ، تهران و اصفهان شناسایی و طی هماهنگی و نیابت قضایی با انجام عملیات های ویژه همهی اعضای باند هفت نفره پرونده سرقت احشام دستگیر و تعداد سه دستگاه خودروی سبک و سنگین و ۹ خط تلفن همراه از آنان توقیف شد. 
سرهنگ صالحی پور در پایان خاطر نشان کرد:متهمان دستگیر شده همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شده و با صدور قرار صادره روانه زندان شدند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.