دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر در بزرگراه محلاتی

سرهنگ لیراوی، از دستگیری سه توزیع کننده مواد مخدر در محدوده بزرگراه سعید محلاتی خبر داد و گفت:” این متهمان با اقدامات خود آرامش شهروندان را برهم زده بودند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سعید لیراوی، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، صبح امروز ضمن اشاره به دستگیر سه توزیع کننده مواد مخدر در محدوده بزرگراه محلاتی، از جزییات پرونده متهمان پرده برداشت.
این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت:” با شکایت شهروندان ساکن محدوده فوق مبنی بر فعالیت یک زن و مرد در امر تهیه و توزیع مواد مخدر، اقدامات ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، برای شناسایی و بازداشت متهمان پرونده آغاز شد.
وی ادامه داد:” با تکمیل شدن تحقیقات و مسجل شدن جرایم این زن و مرد، هماهنگی با مقام قضایی انجام شده و ماموران در قالب یک تیم عملیاتی به محل اختفا و فعالیت متهمان اعزام شدند که طی این عملیات خانمی به نام “گیتی” و یک مرد به نام “محمد” بازداشت و در بازرسی از محل مذکور مقادیری مواد مخدر بسته بندی شده آماده برای فروش و توزیع کشف و ضبط شد.
سرهنگ لیراوی عنوان داشت:” در بازجویی های انجام شده در محل هر دو متهم به همدستی با فردی دیگر که “محسن” نام داشت اعتراف کرده و عنوان داشتند که مواد مخدر مذکور را این فرد در اختیار آنها قرار می دهد.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود:” با به دست آمدن مشخصات این متهم، اقدامات قانونی برای کشاندن وی به محل مذکور انجام و این فرد به گمان اینکه محلی برای فروش مواد مخدر یافته است، به محل مراجعه کرد که بلافاصله بازداشت و در بازرسی بدنی از وی مقدار قابل توجهی “تریاک” کشف شد.
وی اظهار داشت:” با اخذ حکم بازرسی منزل این متهم در “اصفهانک” تهران، ماموران به محل اعزام و در بازرسی آنجا نیز مقادیر معتنابهی مواد مخدر کشف و ضبط شد.
گفتنی است، هر سه متهم پس از تکمیل پرونده به دادسرای ناحیه ۲۰ تهران معرفی شدند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.