دستگیری جاعلان چک پول در کهگیلویه و بویراحمد

شنبه ۹ اردیبهشت – ۰۳:۲۷:۱۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مأموران انتظامی و کار آگاهان پلیس آگاهی موفق شدند جاعلی رابا ۱۳۶ قطعه چک پول تقلبی جعلی در یک اقدام پلیسی دستگیر کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ « عبدالعلی عبدی پور » با اعلام این خبر گفت : در پی اجرای تور ایست و بازرسی ماموران پلیس اگاهی استان در یکی از محور های مواصلاتی استان ، ماموران به خودروی پژو ۴۰۵ با یک سرنشین مشکوک و آن را متوقف کردند .
عبدی پور ادامه داد : در حالی که متهم به محض مشاهده ماموران قصد فرار داشت ، ولی با هوشیاری پلیس این خودرو به دام افتاد .
سرهنگ عبدی پور اظهار داشت : در بازرسی اولیه از متهم به هویت ” محمد – م ” اهل و ساکن تهران ، تعداد ۱۳۶ فقره ایران چک ۵۰۰ هزار ریالی تقلبی کشف و متهم در تحقیقات و بازجوئی های مقدماتی به بزه انتسابی اعتراف گردید.
این مقام مسئول ادامه داد: مأموران با اتخاذ تدابیری هوشمندانه و اقدامات پلیسی ، محلی که در آن متهم اقدام به جعل چک پول ها و اسکناس می کرد را در شهر گچساران شناسایی ومورد بازرسی قرار دادند و دیگر همدست این فرد جاعل دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کشف یک دستگاه چاپگر رنگی پیشرفته تصریح کرد : در بازرسی از مخفیگاه متهمان در شهر گچساران ، یک دستگاه چاپگر رنگی پیشرفته که برای چاپ چک و اسکناس از آن استفاده می شد و تعدادی برگ کاغذ جهت جعل اسکناس کشف گردید.
سرهنگ عبدی پور در پایان گفت : متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۸۱۵۲۷۱۵۹۰۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.