دستگیری دختر ۲۰ ساله حامل ۱٫۵ کیلوگرم شیشه/ کشف ۱٫۵ تن مخدر در راه قاچاق به تهران و اصفهان

jahaaad-1-6.jpg

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱٫۵ تن موادمخدر از سه باند قاچاق در ۷۲ ساعت گذشته خبرداد.

به گزارش خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه فارس، سردار سیروس سجادیان در این باره گفت: موادمخدر مکشوفه شامل یک‌هزار و ۳۰۰ کیلوگرم تریاک و ۲۰۰ کیلوگرم حشیش است.

وی با بیان اینکه باندهای تهیه،‌ حمل و توزیع‌کننده این موادمخدر مکشوفه، بدون هیچ درگیری و در پی انجام فعالیت‌های اطلاعاتی دقیق، دستگیر شده‌اند، خاطرنشان کرد: این مواد در شهرهای فیروزآباد، شیراز و جهرم، از قاچاقچیان کشف شده است.

سجادیان با بیان اینکه ۱۲ عضو این سه‌باند دستگیر شده‌اند، گفت: اعضای دستگیر شده بین ۲۵ تا ۴۷ سال سن دارند و تنها دو تن از آنان دارای سوابق کیفری هستند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات بر انجام فعالیت‌های اطلاعاتی معطوف و متمرکز شده و به‌ همین دلیل باندهای کشف شده بدون درگیری منهدم شد، گفت: از این سه باند ۱۰ دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: اعضای این باندها موادمخدر را از سیستان و بلوچستان و از طریق استان هرمزگان به فارس و سپس به دیگر نقاط کشور منتقل می‌کردند و این محموله‌ها نیز به قصد انتقال به اصفهان و تهران، تهیه و حمل شده بود.

وی با تصریح اینکه این سه باند هیچ ارتباطی با یکدیگر نداشته و مستقل عمل می‌کردند، گفت: با کسب اطلاعات مردمی و انجام کارهای دقیق اطلاعاتی و با توجه به اشراف اطلاعاتی که بر شیوه عملکرد، مسیر حرکت و اقدامات اعضای هر باند پیدا کردیم، اعضای باندها شناسایی شده و در زمان مناسب، تمام آنها در نقاط مختلف بازداشت شدند.

رییس پلیس استان فارس یادآور شد: با کشف این محموله، حجم موادمخدر کشف شده در شش ماه اول سال ۹۱ به حدود ۱۳ تن رسیده است.

کشف ۱٫۵ کیلوگرم شیشه از دختر ۲۰ ساله در فرودگاه شیراز

سجادیان اضافه‌کرد: اخیرا یک کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع شیشه از یک دختر ۲۰ساله در محل فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز کشف و تمام افراد مرتبط با موضوع شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: این قاچاقچی که شیشه را در دسته‌ها و جدارهای ساک دستی‌اش جاسازی کرده بود، شناسایی و بازداشت شد.

رییس پلیس فارس خاطرنشان کرد: این دختر توسط سه نفر اغفال‌شده و شیشه را از تهران به شیراز منتقل کرده بود و سه عضو اصلی این باند هم به‌ صورت زمینی به شیراز عزیمت کرده بودند که همزمان با یکدیگر، در نزدیکی فرودگاه شناسایی و بازداشت شدند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.