دستگیری راننده تریلری که یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال سرقت کرده بود

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه راننده یکدستگاه تریلر که به اتهام سرقت سه محموله بزرگ چای، کولر و کره‌گیاهی به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تحت‌تعقیب بود دستگیر و روانه زندان کرمانشاه شد.

 

driver1

 

 

 به گزارش “یک پارس” به نقل از ایسنا، سردار کشوری درباره جزییات خبر دستگیری راننده تریلر تحت تعقیب گفت: متهم در سال ۱۳۸۹ و در سه مرحله اقدام به بارگیری سه محموله شامل ۲۰ تن چای، ۲۱۶ دستگاه کولرآبی و ۲۳ تن کره‌گیاهی از استان‌های هرمزگان، آذربایجان‌شرقی و مازندران کرده بود اما به جای تحویل محموله‌ها در مقصد آن را به نفع خود در بازار بفروش رسانده بود.

 

کشوری ادامه داد: این متهم تحت‌تعقیب پس از اعمال مجرمانه خود با نصب پلاک‌های جعلی روی تریلرش برای مدتی کوتاه موفق به فرار از دست قانون شده بود که پس از ثبت مشخصات خودرو در سیستم‌های پلیس راهور و آگاهی، اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در شهرستان مهریز شناسایی و دستگیر شد.

 

وی افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در شعبه ۵ اداره مبارزه با سرقت تحت بازجویی قرار گرفت و با توجه به شواهد، مدارک و مستندات موجود به بزه انتسابی مبنی بر سرقت و فروش سه محموله چای، کولر و کره‌گیاهی به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۸۱۶ میلیون ریال اعتراف کرد.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی و دستگیری پنج مالخر در این رابطه تصریح کرد: متهمان با دستورقضایی روانه زندان شدند.

 

حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.