دستگیری سارقان زورگیر طلاجات کودکان

رئیس پلیس آگاهی زنجان با اشاره به دستگیری ۶ سارق در دو روز گذشته از دستگیری دو سارق طلاجات کودکان خبر داد و گفت: این دو متهم با زورگیری اقدام به سرقت طلاجات کودکان می کردند.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “مصطفی طلوعی ” با اعلام این خبر اظهار داشت :در پی دریافت شکایتی مبنی بر سرقت طلاجات کودکان در سطح شهرستان زنجان ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران آگاهی زنجان قرار گرفت.
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در تحقیقات خود دریافتند یکی از متهمان به نام” ص- ص ” در پوشش مامور اقدام به زورگیری و سرقت اموال شهروندان و طلاجات کودکان می کند
وی افزود : با بررسی سرنخ های موجود این متهم شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.
سرهنگ طلوعی بیان داشت : متهم در بازجوی های بعمل آمده به یک فقره زورگیری در پوشش مامور و یک فقره زورگیری و سرقت طلاجات کودکان به ارزش چهار میلیون تومان در زنجان اعتراف که از طریق دادسرا روانه زندان شد.
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در ادامه خاطر نشان کرد: یک سارق دیگر به نام “س – الف ” که با زورگیری اقدام به سرقت طلاجات کودکان می کرد شناسایی دستگیر و از طریق دادسرا روانه زندان شد.
سر هنگ ” طلوعی ” در پایان از دستگیری ۶ سارق دیگر توسط ماموران آگاهی خبر داد و گفت : در دو روز گذشته با تلاش ماموران آگاهی زنجان ۶ سارق داخل خودرو ، مغازه و اماکن خصوصی دستگیر و به دادسرا معرفی شدند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.