دستگیری سارقان مسلح طلافروشی استان بوشهر در فارس

۱۸اردیبهشت،

فرمانده انتظامی فارس از شناسایی و دستگیری سارقان مسلح طلافروشی استان بوشهر که به استان فارس فرار و در شیراز مخفی شده بودند،‌خبر داد.

 
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،‌ سردار “سجادیان” در تشریح این خبر گفت: پس از آنکه پرونده ای از دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان دشتی استان بوشهر مبنی بر دستگیری شرور فراری “ع – ق” به اتهام محاربه و مفسد فی الارض به انتظامی فارس ارجاع شد، شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار ماموران ‌پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فارس قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فارس پس از بررسی اطلاعاتی، محل اسکان سارقان طلا فروشی استان بوشهر را که در منزلی واقع در یکی از خیابان های مرکزی شیراز مخفی شده بودند را شناسایی کردند.
 
سردار “سجادیان” گفت: ماموران انتظامی فارس شب قبل طی عملیاتی در ساعات اولیه بامداد محل را محاصره و زمانی که قصد دستگیری اشرار را داشتند،‌آنها ضمن عدم توجه به اخطار پلیس به سمت ماموران تیراندازی کردند که پس از درگیری مسلحانه هر سه شرور و یک خانم دستگیر شدند.
 
وی افزود: دربازرسی از آن منزل یک قبضه اسلحه کلاش به همراه یک تیغه خشاب و ۱۴۰ تیرمربوطه،‌یک قبضه اسلحه کمری باخشاب و ۵ تیرمربوطه و دو عددکلاه چشمی مخصوص سرقت کشف شد.
 
فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: درکوچه مجاور محل اسکان متهمان نیز یک دستگاه خورو پژو ۴۰۵ سرقتی که متهمان از آن استفاده می کردند کشف و توقیف شد.
 
سردار “سجادیان” در پایان گفت: استان فارس برای مخلان نظم،‌امنیت و آسایش شهروندان و اشخاص شرور ناامن و دلاورمردان و خادمات مردم در انتظامی فارس اجازه نخواهند داد چنین اشخاصی بتوانند در این استان امنیت داشته و برای مردم ایجاد ناامنی کنند./ل
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.