دستگیری ضاربان یک روحانی در پایتخت

کدخبر: ۶۴۱۱۶

تاریخ انتشار: ۰۹ تیر – ۱۲:۱۰

print نسخه چاپی

send ارسال به دوستان

دستگیری ضاربان یک روحانی در پایتخت

افرادی که صبح امروز با یک قبضه چاقو به یک روحانی حمله کرده بودند، در طرح «مهار» پلیس دستگیر شدند.

ایسنا، بامداد روز جمعه و ۱۰ دقیقه مانده به اذان صبح، امام جماعت مسجد سادات حسینی در خیابان میمنت – خیابان طوس که در حال رفتن به مسجد برای ادای فریضه نماز بود، با سه ولگرد که قصد ایجاد مزاحمت و آزار و اذیت وی را داشتند درگیر شده و نهایتا با یک قبضه چاقو زخمی می‌شود.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه این سه تن که شرب خمر کرده بودند و با موتور ولگردی می‌کردند پس از مشاهده این روحانی به قصد آزار و اذیت با نامبرده درگیر می‌شوند افزود: این افراد پس از درگیری با این روحانی با مقاومت وی روبه‌رو می‌شوند که در نهایت یک تن از این افراد با درآوردن چاقو، روحانی را مجروح کرده و هر سه از محل متواری می‌شوند.

در پی این حادثه چند تن از نمازگزاران ضمن تماس با پلیس ۱۱۰ موضوع را اطلاع می‌دهند که ماموران گشت ۱۱۰ با اجرای طرح «مهار» در کمتر از ۲۰ دقیقه فرد ضارب و همدستان وی را دستگیر می‌کنند.

در این عملیات که با تعقیب و گریز و تیراندازی از سوی ماموران همراه بوده است سرانجام افراد یاد‌شده که قصد متواری شدن از محل را داشتند دستگیر می‌شوند.

پلیس پایتخت با اعلام این که پنج تن از نمازگزارانی که شاهد صحنه درگیری بودند، ضاربان را شناسایی کردند افزود: روحانی مذکور به بیمارستان حضرت رسول (ص) منتقل شده و آخرین اخبار دریافتی حاکیست حال وی مساعد است.

در پی دستگیری عوامل ضرب و شتم این روحانی ماموران پلیس با حضور در بیمارستان و صحبت با وی و خانواده‌اش گزارش اولیه این درگیری را تهیه می‌کنند که روحانی یاد‌شده ضمن تقدیر از عملکرد پلیس از عکس‌العمل سریع و دستگیری افراد مزاحم تشکر کرده است.

شماره پیامک: ۳۰۰۰۱۵۰۵۹۸

Bookmark and Share


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.