دستگیری عضو اصلی باند تهیه و توزیع مواد مخدر پس از آزادی از زندان

چهارشنبه ۱۸ مرداد – ۰۴:۱۹:۴۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان زنجان از شناسایی و دستگیری یک عضو اصلی باند تهیه و توزیع مواد مخدر پس از آزادی از زندان خبر داد و گفت : این متهم در استان البرز شناسایی و توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان دستگیر شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرگرد ” مختار شیرمحمدی” در باره این خبر تصریح کرد: فردی به نام ” م – ق ” با تشکیل با ند خانوادگی در امر تهیه وتوزیع مواد مخدر فعالیت داشته که این باند توسط پلیس شناسایی ، متلاشی و متهمان از طریق دادسرا روانه زندان شدند.
وی تصریح کرد : پلیس دریافت متهم مذکور پس از آزادی از زندان مجددا به فعالیت خود درامر تهیه و توزیع موادمخدر ادامه می دهد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر زنجان افزود : بلافاصله پس از اطلاع از خبر فوق ماموران دستگیری وی را در دستور کار خود قرار داده و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان افزود: با تحقیقات صورت گرفته محل اختفای وی در استان “البرز” شهرستان “کرج ” شناسایی و روز گذشته در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به زنجان منتقل شد.
سرگرد “شیر محمدی ” با اعلام اینکه متهم از طریق دادسرا روانه زندان شد گفت : روز گذشته در طرح تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر نیز ۶ خرده فروش شناسایی و دستگیرشدند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۰۸۱۶۱۹۴۷۸۱۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.