دستگیری فرستنده ایمیل های مشکوک

رییس پلیس فتای پایتخت از دستگیری فردی که درپی رد درخواست خواستگاری‌اش توسط زنی، اقدام به ارسال ایمیل‌های مشکوک به وی کرده‌ بود، خبرداد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ شکریان دراین‌باره گفت: در پی شکایت زنی ایرانی که مقیم یکی از کشور‌های خارجی بود، مبنی بر اینکه شخصی با ارسال ایمیل‌های مشکوک باعث سلب آسایشش شده، بررسی پرونده در دستورکار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بنابر اقدامات پلیسی و بررسی ایمیل‌های ارسالی مشخص شد که ارسال کننده ایمیل‌ها ساکن ایران است، گفت: براساس نتایج تحقیقات گمان می‌رفت که متهم از دوستان و اقوام شاکی باشد.

رییس پلیس فتای پایتخت افزود: در پی رد زنی‌های پلیس فتا مشخص شد فرد ارسال کننده ایمیل‌ها ساکن استان گلستان است که سرانجام وی شناسایی و دستگیر شد.

به گفته شکریان، متهم پس از دستگیری و انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های پلیس ابتدا منکر هرگونه جرمی شد؛ اما هنگامی که خود را در مقابل ادله موجود گرفتار دید لب به اعتراف گشود و علت این کار را علاقه قدیمی‌اش به شاکی و رد درخواست خواستگاری‌اش از وی عنوان کرد.

وی با تاکید براینکه پلیس فتا اشرافیت کامل بر محیط اینترنت و فضای سایبری دارد و هیچ متخلفی نمی‌تواند از چشم ماموران این پلیس در امان بماند، گفت: متخلفان فضای مجازی باید بدانند که دیر یا زود با برخورد قاطع و قانونی این پلیس مواجه خواهند شد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.