دستگیری معتادی که زن دایی خود را کشت

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: کارآگاهان متهم به قتلی را که به خاطر اعتیاد به موادمخدر صنعتی، زن دایی خود را به قتل رسانده بود، دستگیر کردند.

به گزارش سرویس ?حوادث? خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، سرهنگ رحمت الله طاهری در این باره گفت: این جنایت در شانزدهمین روز از فروردین ماه در محله ای در شاهرود به وقوع پیوست.

وی با اشاره به قتل زنی ۶۰ ساله با ضربات چاقو در این حادثه، اظهار داشت: عامل این جنایت برای گمراه کردن پلیس منزل را به آتش کشیده بود که با حضور به موقع مأموران آتش نشانی جنازه مقتوله صدمه ای ندید.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: در اظهارات همسر مقتوله مشخص شد مقادیری طلاجات به ارزش تقریبی ۵۰ میلیون ریال از منزل به سرقت رفته است.

طاهری با اشاره به تلاش چندین ماهه ماموران جنایی از شناسایی مته به قتلی که معتاد به موادمخدر صنعتی و خواهرزاده شوهر مقتوله است با هویت (س س) خبر داد و خاطرنشان کرد: این فرد خارج از استان سکونت داشت و عامل این جنایت شناسایی شد.

وی با اشاره به اعترافات متهم، گفت: روز حادثه وی برای سرقت به منزل دایی اش رفته که با زن دایی اش مواجه می شود و پس از قتل او با ضربات چاقو و سرقت طلاجات منزل را به آتش می کشد.

فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به دستگیری دو فرد دیگر در ارتباط با فروش طلاجات سرقتی، افزود: اعتیاد به موادمخدر و اعتماد نابجا عامل این قتل بود.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.