دستگیری پزشک قلابی با ویزیت ۲۰ هزار تومانی در قرچک ورامین

سه شنبه ۱۹ اردیبهشت – ۰۵:۲۹:۰۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-   مأموران فرماندهی بخش قرچک ورامین فردی ۵۳ساله که با جعل مهر و سربرگ “دکتر ابوتراب”اقدام به ویزیت بیماران پوستی با ویزیت ۲۰ هزار تومانی در شهرک طلائیه می کرد را همراه مقداری لوازم اولیه پزشکی دستگیر کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی ویزه شرق در تشریح خبر گفت:با اعلام خبری به سامانه ۱۱۰مبنی بر فعالیت پزشکی قلابی در شهرک طلائیه قرچک،موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.
سرهنگ شاهسوند در ادامه گفت،مأموران با تحقیقات محسوس و نامحسوس دریافتند که فردی با جعل مهر و سربرگ “دکتر ابوتراب”درب منازل مردم در شهرک طلائیه اقدام به ویزیت بیماران پوستی با ویزیت ۲۰ هزارتومان میکند.
وی فزود ،با شناسائی محل اختفاء و فعالیت متهم ، پس از هماهنگی قضائی در یک فرصت مناسب همراه مقداری لوازم اولیه پزشکی دستگیر گردید.
این مقام آگاه تصریح کرد،متهم در بازجوئی های مقدماتی خود را سلیمان -ح معرفی کرد و گفت، قبلا”تکنسین بوده است با جعل مهر و سربرگ قلابی اقدام به ویزیت بیماران امراض پوستی در قبال۲۰هزارتومان می کرده است.
در این خبر آمده است متهم با تشکیل پرونده مقدماتی و موارد مکشوفه جهت پیگیری بیشتر تحویل مقامات قضائی گردیده است.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی ویژه شرق تهران در پایان با تشکر از همکاری خوب شهروندان پا پلیس از آنان خواست هرگونه موارد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ در میان بگذارند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۸۱۷۲۹۰۴۰۱۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.