دستگیری ۱۰ نفر از اعضای شرکت هرمی در کرج – اخبار اجتماعی

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۰ نفر از اعضای آن در کرج خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ حمیدرضا گل صباحی در تشریح این خبر گفت : در پی دریافت گزارشهایی مبنی بر اینکه افرادی در قالب یک شرکت خدماتی به مبادلات غیرقانونی پرداخته و به صورت یک شرکت هرمی اقدام به عضوگیری می کنند پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت . 
وی در ادامه اظهار داشت : پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت و سقم خبر با هماهنگی مراجع قضایی اکیپی از کارکنان زبده پلیس آگاهی به محل مذکور اعزام و با ورود به ساختمان ، طی یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری تعداد ۱۰ نفر از اعضای این شرکت هرمی در حالیکه در حال آموزش اعضای زیرگروه خود بودند به همراه سی دی های آموزشی و کاتولوگ شدند .
سرهنگ گل صباحی افزود : متهمان پس از پلمپ شرکت هرمی ، جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی منتقل شدند .
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت : متهمان در بازجویی های ماموران اعتراف کردند که حدود ۴ ماه است که از یکی از شهرستان های جنوبی کشور به کرج آمده و با راه اندازی یک شرکت هرمی ، هرکدام با پرداخت مبلغ ۶۵ میلیون ریال به سرشاخه اصلی اقدام به فعالیت در این زمینه می کنند .
گفتنی است ، متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و از آنجا با سپردن قرار وثیقه قانونی به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال راهی زندان شدند ./ف


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.