دستگیری ۱۸ فروشنده اصلی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

۲۱ آبان ،

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر های استان، ۱۸ فروشنده اصلی مواد مخدر در سطح استان دستگیر شدند.

به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد خسروی ضمن اعلام خبر فوق افزود: در تداوم اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده شهری عملیات منسجم پلیسی با شرکت عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر،یگان امداد و کلانتری های استان در مناطق آلوده به مرحله اجرا درآمد.
وی در ادامه ضمن اشاره به کشفیات این عملیات گفت: در این طرح ۱۸ فروشنده پرخطر و اصلی جمع آوری که دو نفر از این اشخاص جمع آوری شده زن بوده و مقادیر قابل توجه ای از مواد مخدر آماده فروش به میزان بیش از ۱۵ کیلو گرم انواع مواد و چندین ترازوی توزین کشف و ضبط گردید.
سرهنگ خسروی در ادامه ضمن اشاره به کارهای فرهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر افزود: در شش ماهه امسال در مدارس ، دانشگاهها و مساجد بیش از ۲۰ هزار نفر از عوارض سوء مصرف مواد مخدر آموزش های لازم صورت گرفته است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد در خاتمه تاکید کرد: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر بطور شبانه روزی در خدمت همشهریان عزیز بوده و با شماره تلفن های ۱۱۰ و ۲۱۸۳۲۲۷ و ۲۱۸۳۱۲۰ آماده دریافت هرگونه اطللاعات و خبرها در خصوص مواد مخدر می باشند./ف
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.