دستگیری ۱۹ سارق و کشف ۷۰ فقره سرقت در گلستان

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان از کشف ۷۰ فقره سرقت در راستای دوازدهمین مرحله طرح عملیاتی فجر خبر داد.

 

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ پاسدار “عسگر ساوری”با اعلام این خبر گفت: دوازدهمین مرحله طرح عملیاتی فجر در قالب طرح مبارزه با سارقان وسائط نقلیه و سرقت  ‏، طی ۳ روز گذشته در سطح استان به مرحله اجرا گذشته شد. 
وی گفت: در اجرای این طرح که با بسیج کلیه امکانات و نیروهای پلیس آگاهی اجرا شد ۲۰ دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی مسروقه کشف و ضبط شد.
سرهنگ ساوری به کشف ۱۰ فقره سرقت وسایل داخل خودرو، ۱۶ فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره، و ۲ فقره سرقت احشام در راستای این طرح اشاره کرد و بیان داشت: با تلاش ماموران در این طرح همچنین سارق حرفه ای موتورسیکلت دستگیر شد و به ۱۶ فقره سرقت اعتراف کرد.
وی کشف ۱۰کیلوگرم سیم و کابل برق و مخابرات را از دیگر موفقیت های کارکنان در اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: با کوشش و پیگیری ماموران در این طرح همچنین ۳۹ دستگاه موتورسیکلت و ۱۰دستگاه خودروی متخلف به دلیل ارتکاب جرایم گوناکون و نداشتن مدارک توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع با تلاش ماموران پلیس آگاهی ۱۹ سارق در اجرای این طرح دستگیر و ۷۰ فقره سرقت کشف شد./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.