دستگیری اراذل و اوباش مسلح در کرج

فرمانده انتظامی کرج گفت: یک درگیری مسلحانه در کرج منجر به دستگیری اعضای باند اراذل و اوباش در این شهرستان شد.

پایگاه خبری پلیس البرز: فرمانده انتظامی کرج گفت: یک درگیری مسلحانه در کرج منجر به دستگیری اعضای باند اراذل و اوباش در این شهرستان شد.

عبدالرضا خیرخواهان اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره درگیری مسلحانه در یکی از مناطق این شهرستان، اعضای باند اراذل و اوباش سابقه‌دار که با درگیری مسلحانه در ارتباط بودند شناسایی و دستگیر شدند.
 
وی افزود: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح یک مرد جوان در ساختمانی واقع در خرمدشت، بلافاصله ماموران کلانتری ۴۱ خرمدشت جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
 
این مسئول گفت: ماموران پس از حضور در صحنه مرد جوانی را مشاهده کردند که به دلیل اصابت گلوله از ناحیه پا دچار آسیب شده، بنابر این بدون فوت وقت وی را جهت درمان به بیمارستان منتقل کردند.
 
وی ادامه داد: ماموران پس از تحقیقات از اهالی ساختمان دریافتند که دختر و پسر جوانی در حال استعمال مواد مخدر در پارکینگ ساختمان بودند که مضروب به رفتار آنها اعتراض کرده و قصد بیرون کردن آنها را داشت که این دو نفر با وی درگیر شده و با شلیک گلوله به سمت پای او متواری می‌شوند.
 
خیرخواهان یادآور شد: با توجه به اینکه ضارب از سوی یکی از همسایه‌ها مورد شناسایی قرار گرفته بود، با انجام کارهای اطلاعاتی مخفیگاه متهم در حصارک کرج شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در منزلش دستگیر شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان کرج تصریح کرد: متهم دستگیر شده به نام ((کامبیز-الف)) تحت بازجویی ماموران اعتراف کرد که پس از اقدام به تیراندازی، اسلحه را به دختر جوانی که همراه وی بوده تحویل داده و از یکدیگر جدا شده‌اند.
 
خیرخواهان خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های ماموران آدرس همدست متهم در پیشاهنگی شناسایی و او نیز در یک عملیات پلیسی دستگیر و به کلانتری منتقل شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان کرج ابراز داشت: این دو نفر پس از دستگیری به جرم خود مبنی بر تیراندازی به سوی مرد جوان اعتراف و اقرار داشتند که برای فردی به نام (صمد-ص) که از اراذل و اوباش معروف است کار می‌کنند و اسلحه را او در اختیار آنها قرار داده است.
 
وی گفت: در پی اخذ اعترافات متهمان، مخفیگاه صمد نیز در حصارک شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی پس از محاصره مخفیگاه این شرور سابقه‌دار سرانجام وی در یک عملیات غافلگیرانه به همراه یکی از اراذل و اوباش معروف دیگر به نام (بهنام-ل) که تحت تعقیب پلیس قرار داشت، دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در بازرسی از محل سکونت این دو شرور دو دستگاه بی‌سیم، دستبند، تعداد ۵۶ عدد ساعت زنانه و مردانه، یک دستگاه لپ تاپ، یک دستگاه دوربین عکاسی و تعدادی لوازم خودرو و مغازه و پنج عدد قفل آویز که با اره و قیچی بریده شده بودند کشف و ضبط و به همراه سه دستگاه خودرو توقیفی و متهمان دستگیر شده به کلانتری منتقل شدند.
 
خیرخواهان با اشاره به دستگیری این چهار شرور و سارق سابقه‌دار، خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته و اموال مکشوفه این افراد ضمن شرارت در سرقت‌های مغازه و منزل و خودرو نیز فعالیت داشتند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.