دستگیری اشراری که در قلهک به ۱۹ خودرو حمله کردند

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری چند شرور در محله‌های قلهک واختیاریه خبر داد.
سرهنگ محسن خانچرلی از دستگیری دو تن از اراذل و اوباش محدوده قلهک خبر داد و گفت: این دو متهم با تخریب ۱۹ خودرو در محدوده اختیاریه و قلهک باعث تشویش اذهان عمومی در منطقه شده بودند.
وی در تشریح این خبر گفت: نیمه‌شب گذشته تعدادی از شهروندان ساکن اختیاریه و قلهک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و اعلام کردند که دو تن از اراذل و اوباش منطقه با اقدامات خود آسایش شهروندان را سلب کرده‌اند.
وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده دو تیم از ماموران پیشگیری پایتخت و کلانتری ۱۲۴ قلهک به محل اعزام و اقدامات خود را برای دستگیری و شناسایی متهمان آغاز کردند.
خانچرلی ادامه داد: طبق اظهارات شهروندان و اهالی محل، دو سرنشین یک دستگاه خودروی سواری، با استفاده از باتوم و چوب‌دستی وارد این محله‌ها شده و اقدام به تخریب شیشه‌ها و درهای خودروهای پارک شده در سه خیابان این محدوده کرده‌اند اما زمانی متوجه شده‌اند شهروندان با پلیس تماس گرفته‌اند، از محل متواری شدند.
رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در این خرابکاری، متهمان به ۱۰ دستگاه خودروی پارک شده در کنار خیابان خسارت وارد کرده و شهروندان درخواست رسیدگی و بازداشت متهمان را داشتند.
خانچرلی افزود: با توجه به حساسیت موضوع نتیجه تحقیقات در اختیار جانشین دادسرای ناحیه ۳ قرار گرفت و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران قرار گرفته و با استعلام مشخصات خودروی متهمان که توسط شهروندان ارایه شد، ماموران مالک خودرو و محل زندگی وی را شناسایی کردند.
وی افزود: زمانی که ماموران به منزل مالک خودرو مراجعه کردند متوجه شدند که مالک خودرو یکی از همان دو شروری است که اقدام به تخریب اموال خصوصی و ایجاد اخلال در نظم عمومی کرده‌اند که بر همین اساس ماموران به منزل وی که در تهرانپارس بود اعزام شدند.
خانچرلی ادامه داد: این متهم بازداشت شد و برای انجام بازجویی به کلانتری ۱۲۴ قلهک منتقل شد که در بازجویی‌ها این متهم که «حامد» نام داشت به جرم خود اعتراف و همدست خود را نیز معرفی کرد.
رییس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه در کمتر از نیم ساعت این متهم نیز که «دانیال» نام داشت، در منزل خود بازداشت و پس از روبرو شدن با همدست بازداشت شده‌اش در کلانتری به جرم خود اعتراف کرد.
خانچرلی در ادامه از دستگیری یک شرور دیگر در محدوده مرتضوی و اسکندری خبر داد و گفت: با اعلام خبری از سوی شهروندان در خصوص تخریب ۹ دستگاه خودرو در این محدوده‌ها ماموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید، به محل اعزام شدند و در بررسی‌های خود دریافتند که یک شرور سابقه‌دار اقدام به تخریب این خودروها کرده و پیش از رسیدن ماموران از محل متواری شده‌اند.
رییس پلیس پیشگیری پایتخت، اظهار داشت: از اهالی محل تحقیق انجام شده که طی آن مشخص شد این شرور با یک دستگاه خودروی سواری در محل حاضر شده که شهروندان موفق شدند، شماره پلاک و مشخصات خودرو را در نوشته در اختیار پلیس قرار دهند.
خانچرلی تصریح کرد: مشخصات خودرو و متهم استعلام شده با توجه به سوابق موجود در سیستم پروفایل پلیس، متهم در مخفی‌گاهشان بازداشت و برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد. وی ادامه داد: این در حالی بود که این متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرده و عنوان داشت که در این اقدام تبهکارانه دو نفر دیگر به عنوان همدست همراه وی بودند که در حال حاضر تلاش و اقدامات پلیس برای شناسایی و بازداشت این دو متهم نیز ادامه دارد.

۴۵۴۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.