دستگیری اعضای باند سرقت لوازم داخل خودرو

۱۴م آذر ،

دستگیری اعضای باند سرقت لوازم داخل خودرو

عصر خودرو : رییس پلیس کرج گفت: اعضای یک باند سارقان حرفه ای لوازم داخل خودرو با ۳۰ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شدند.

به نقل از ایرنا سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان  افزود: در پی مراجعه فردی به ماموران گشت کلانتری مشکین دشت کرج و اعلام سرقت مدارکی از داخل خودرواش پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
وی اضافه کرد: با توجه به اظهارات مالباخته مبنی بر رویت نوجوانی در حال پرسه زدن در اطراف خودرو اش ، نامبرده برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری دعوت و با رویت آلبوم تصاویر مربوط به سارقان سابقه دار ، سارق مورد نظر شناسایی شد و تصویر فرضی او در اختیار تمام واحدهای گشت قرار گرفت .
خیرخواهان گفت: روز قبل ماموران گشت کلانتری مشکین دشت در حال ماموریت بودند که ناگهان فردی را با مشخصات سارق مورد نظر در اطراف خودورهای پارک شده در کنار خیابان ملاحظه کردند که این فرد به محض رویت ماموران قصد فرار داشت که با اقدام به موقع ماموران دستگیر و به کلانتری منتقل شد .
وی گفت: متهم دستگیر شده در مواجهه با شاکی مورد شناسایی قرار گرفت و به ناچار به جرم خود مبنی بر سرقت از تجهیزات و وسایل داخل خودرو اعتراف کرد .
وی افزود: متهم در بازجویی های تکمیلی ماموران ضمن اعتراف به ۳۰ فقره سرقت از خودروها اقرار کرد که سرقتها را با همدستی سه نفر از دوستانش در مناطقی از مشکین دشت و گلشهر کرج انجام می داد.
خیرخواهان اظهار کرد: با راهنمایی های متهم دستگیر شده و کارهای اطلاعاتی ماموران مخفیگاه سایر متهمان را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی در عملیات هایی جداگانه هر سه نفر را دستگیر کردند.

سه شنبه ۱۴ آذر   ۱۱:۵۵

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.