دستگیری سارقان تجهیزات داخل خودرو در کرج

دستگیری سارقان تجهیزات داخل خودرو در کرج

عصر خودرو : فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارقانی که با تحت نظر قرار دادن خودروهای فاقد تجهیزات و سیستم‌های ایمنی، تجهیزات داخل خودروها را سرقت می‌کردند، خبرداد.

به نقل از ایسنا سرهنگ خیرخواهان در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از داخل خودروهای پارک شده درمحدوده میدان نبوت در روزهای اخیر، ماموران کلانتری ۱۳ شهید باهنر پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود‌: تجزیه و تحلیل پرونده‌های سرقت و بررسی نحوه و شیوه سرقت‌ها مشخص کرد که سارقان، خودروهای فاقد تجهیزات‌ایمنی را که در اطراف میدان، پارک شده بودند را به عنوان سوژه انتخاب کرده و با شکستن شیشه خودروها در یک فرصت مناسب و با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت لوازم داخل آن را به سرقت می‌بردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار داشت: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های محسوس و نامحسوس در این مناطق که جرم در آنها اتفاق افتاده بود در نهایت به سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و دستور توقف موتورسیکلت صادر شد.

وی افزود : دو سرنشین موتورسیکلت به محض دیدن ماموران و بدون توجه به دستور ایست پلیس اقدام به فرار کردند که در نتیجه با تعقیب و گریز ماموران، سارقان پس از طی مسافتی، کنترل موتورسیکلت را از دست داده و پس از برخورد با زمین با عکس‌العمل به موقع ماموران در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از متهمان دو دستگاه ضبط خودرو کشف و ضبط شد.

خیرخواهان گفت: متهمان دستگیرشده به نام‌های «حمیدرضا» و «کوروش» در بازجویی‌های ماموران به جرم خود اعتراف کرده و اذعان کردند که با تردد در اطراف پارک و کوچه‌های اطراف آن خودروهای پژو ۴۰۵ را که فاقد تجهیزات و سیستم‌های ایمنی بودند را زیرنظر قرار داده و در یک فرصت مناسب ضبط ، باند و سایر تجهیزات آنها را به سرقت برده و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج ضمن بیان این موضوع که متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند اظهار داشت: تعدادی از مالباختگان شناسایی و تحقیقات برای شناسایی سایر مالبلختگان ادامه دارد.

سه شنبه ۲۷ تیر   ۱۴:۵۸


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.