دستگیری سارقی که مسافرنما بود

۲۹فروردین۱۳،

دستگیری سارقی که مسافرنما بود

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان از دستگیری سارق حرفه‌ای خبر داد که با راه‌اندازی باندی، تحت عنوان «مسافر» از خودروها سرقت می‌کرد.

 

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ حفیظ‌الله خواجوی با بیان اینکه در بیستم فروردین ماه سال جاری و در پی خبرها واصله مبنی بر اینکه سارق حرفه‌ای به نام «صالح» به همراه همدستانش در امر سرقت فعالیت دارد، گفت: بررسی‌ها نشان داد که این فرد تحت عنوان «مسافر» اقدام به انجام سرقت‌های به عنف خودرو می‌کند.

وی با بیان اینکه بلافاصله با کسب خبرها، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی خوزستان قرار گرفت، عنوان کرد: با انجام تحقیقات از مالباختگان، «صالح» شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی خوزستان با بیان اینکه در تحقیقات فنی و مواجهه حضوری این فرد با مالباختگان، آنان او را به عنوان سارق خودروهایشان مورد شناسایی قرار دادند، گفت: در ادامه متهم به هشت فقره سرقت اعتراف کرد.

خواجوی با بیان اینکه همچنین این فرد اقدام به ربودن گوشی‌های مالباختگان نیز می‌کرده است، اظهار کرد: متهم به همراه همدستانش، با ایراد ضرب و شتم مالباختگان، اموال آنان را به سرقت می‌برده است.

پنجشنبه ۲۹ فروردین   ۱۲:۴۱

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.