دستگیری سارق تاکسی

فرمانده انتظامی ویژه کیش از دستگیری سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو توسط ماموران کلانتری ۱۱ این جزیره خبر داد.

به گزارش بی باک به نقل از ایسنا، سرهنگ حسین دهکی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و لوازم خودرو از خودروهای مختلف به ویژه تاکسی‌های سطح جزیره، بررسی موضوع به منظور دستگیری سارق یا سارقان به طور ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران در اکیپ‌های مختلف، محدوده جغرافیایی جرم را به صورت ویژه و نامحسوس تحت پوشش قرار دادند تا این که سرانجام گشت پیاده نامحسوس کلانتری ۱۱ فردی را که به طرز مشکوکی به یک تاکسی نزدیک می‌شد، زیر نظر گرفتند و زمانی که وی قصد گشودن در خودرو به شیوه‌ای به غیر از استفاده از دسته ‌کلید را داشت، متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی جزیره کیش با بیان اینکه متهم دستگیرشده در بازجویی‌های اولیه هویت خود را «پ – ز» معرفی کرد و با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه‌کردن پلیس را داشت، گفت: سرانجام پس از اخذ نیابت قضایی، ماموران از مخفی‌گاه وی بازدید کردند که در بازرسی از منزل وی، تعداد زیادی از اسناد، مدارک و اشیای متعلق به وی که به شکل ماهرانه‌ای در نقاط مختلف منزل جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

دهکی با بیان اینکه اشیای مکشوفه برای تطبیق با وسایل مسروقه به کلانتری منتقل شد، افزود: ماموران پس از اطمینان از مسروقه‌بودن اموال، تحقیقات تخصصی خود از متهم را آغاز کردند که وی سرانجام به ۱۱ فقره سرقت شامل ۹ فقره سرقت درون خودرو و ۲ فقره سرقت منزل معترف شد.

رییس پلیس کیش افزود: تمامی مالباختگان شناسایی شده و اموال مسروقه مکشوفه به آنان تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه متهم نیز پس از تشکیل و تکمیل پرونده قضایی برای ادامه روند رسیدگی به دادسرا اعزام شد به ایسنا گفت: امنیت و آرامش حاکم در جزیره کیش نباید باعث شود که مسافران و شهروندان در رعایت نکات ایمنی سهل‌انگاری کنند.

دهکی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با سارقان و مخلان نظم و امنیت در سطح جزیره کیش، خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه موارد ناامنی و جرم باید آن را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.